Mun äitienpäivästä, mites tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin lyönyt miestä turpaan. Lyön jo pienemmästäkin mokasta. Enää ei mokaile pahemmin, koulutus tuottaa tulosta. Miehet koulutukseen niin niistä tulee kunnon miehiä!

Sut pitäis varmaan kouluttaa samalla tavalla!

Idioootti! Olet julma! Ei NAISTA saa lyödä!!!!! Tekisin heti rikosilmoituksen poliisille perkele jos sellaista tapahtuisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Soile:
No kyllä olisin minäkin kilahtanut. On se kumma kun viinan juonti on tärkeämpää kuin muiden suunnitelmat ja yhdessä sovitut asiat. Meillä meni miehen krapulapäivän takia pari kertaa suunnitelmat uusiks ja tein selväks että kun seuraavan kerran tekee saman niin mulla menee elämä uusiks. Vahinko voi aina tapahtua mutta jos se tapahtuu toisen ja useamman kerran niin se ei ole enää vahinko vaan välinpitämättömyyttä.
Kyllä minäkin keskustelisin miehen kanssa alkoholinkäytöstä ja sen hallinnasta ja sit pikkuhiljaa unohtaisin asian.

Juu, keskusteltu on, usko huviksesi =)

Ehkäpä saan tässä sen kostoni kun tiedän miten ukko nyt kiemurtelee tunnontuskissaan :D
Olen mä hirveä :D Mut huomenna unohan koko jutun, tänään vielä kiroilen.

Mä olisin lyönyt miestä turpaan. Lyön jo pienemmästäkin mokasta. Enää ei mokaile pahemmin, koulutus tuottaa tulosta. Miehet koulutukseen niin niistä tulee kunnon miehiä!

Sut pitäis varmaan kouluttaa samalla tavalla!

Idioootti! Olet julma! Ei NAISTA saa lyödä!!!!! Tekisin heti rikosilmoituksen poliisille perkele jos sellaista tapahtuisi!

:laugh: :laugh: :laugh:

Mä taisin jo lyödäkkin, henkisesti. Luulen myös että se on tehokkaampaa kuin turpaan mätkiminen :D

Kyllä mäkin oisin moisesta suuttunu :kieh: ja mitä tuohon tulee että suuttuu äitienpäivän pilaamisesta niin kyse taitaa olla siitä että kun on sovittu jotain niin siitä pidetään kiinni :attn:

Ja en mä enää vihottelis kun viesti menny jo perille :D

Mä en oikeasti käsitä kuinka aikuiset voi noin korkeelle arvostaa pakkojuhlia pakkolahjoineen! Enemmän arvostan yllärilahjoja ym yllätyksiä, mitkä oikeasti tulee järjestäjästä itsestään; eikä oo kalenterin sanelemia päiviä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä taisin jo lyödäkkin, henkisesti. Luulen myös että se on tehokkaampaa kuin turpaan mätkiminen :D

Mä kyllä luotan tuohon turpaan mätkimiseen, edelleen. On toiminut. Mutta tapansa ja keinonsa kullakin naisella :D

Mä kyllä luotan tuohon turpaan mätkimiseen, edelleen. On toiminut. Mutta tapansa ja keinonsa kullakin naisella :D

Sä siis myönnät pahoinpiteleväs miestäs? :o :headwall: No mättääkö se sua sitte takas? Ja jos mättäis ni mitäpä tekisit? Löisit takasin vai soittaisit poliisille?

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:

Sä siis myönnät pahoinpiteleväs miestäs? :o :headwall: No mättääkö se sua sitte takas? Ja jos mättäis ni mitäpä tekisit? Löisit takasin vai soittaisit poliisille?

Ei se ole pahoipitelyä kun nainen lyö miestä! Ja kuten jo edelle mainitsin niin totta hitossa soittaisin poliisille jos mies (tai kuka tahansa) löisi mua. Mutta ei mun mies sellaista ole tehnyt eikä tee, kyllä hän tietää että ei naista lyödä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä en oikeasti käsitä kuinka aikuiset voi noin korkeelle arvostaa pakkojuhlia pakkolahjoineen! Enemmän arvostan yllärilahjoja ym yllätyksiä, mitkä oikeasti tulee järjestäjästä itsestään; eikä oo kalenterin sanelemia päiviä

Mutta kun nyt mun mieheni oli kattonu kalenterista päivän ja halusi pakosta ostaa mulle lahjan ku vauva ei vielä osaa ja halusi että mummotkin meille tulee ja että yhessä siivottais ja leivottais. Mitä mun olis sille pitäny sanoa, että yks palstalainen ei tajua? :D
Sitä paitsi musta oli oikeinkin mukavaa että mies synnäriltä asti puhui kun nyt sitte voidaan viettää äitienpäivää.
Me mielellään oikeen kytätään allakasta niitä päiviä että saadaan ostaa sitte lahjoja toisillemme :D

Mut sitte toi viina...no ehkä miestäni tosiaan jännitti eka äitienpäivä.

Ja siis mä en ymmärrä sitäkään, että perjantain juominen esti vieraiden tulon sunnuntaina?
Tietty juu jos lauantaina pitää saada kaiken tehtyä, eli vieraat tulee heti su aamuna.. Mutta muuten sitä kyllä siivoaa puolessa tunnissa jne.

(mä itse olin lauantaina viettämässä kaverin polttareita ja tappiin asti baarissa. Silti käytiin niin miehen kun minunkin vanhempien luona sunnuntaina.. )

Mies olis saanu olla vaikka tappiin saakka baarissa, se ei meillä ole ongelma. ulkona saa käydä kumpikin halutessaan.
Vitsi juu piileekin nyt siinä että ukko ei tosiaan noussu la- aamulla kuten ajat sitte oli sovittu, vaan makas koko päivän kanuunassa.

Ja olisin raivostunu ihan yhtä paljon jos kyse olis ollu joulusiivouksesta ja vieraiden tulosta, kompastuskivenä ei ollu tuo pelkkä äitienpäivä.

Kun jotain sovitaan, se pidetään.

Yhteistyössä