O
o-o
Vieras
MIksi se aina kehuu miestäni eli poikaansa? En ole koskaan valittanut että miehessäni olisi jotain "vikaa". Aina anoppi kuitenkin muistuttelee minua, miten hieno mies minulla on, kun laittaa välillä ruokaa, kun ei kaikki miehet laita. Miehellä on omia harrastuksiaan 1-2 vrk/vko, minulla ei mitään, ja aina anoppi muistaa sanoa, että "no miehellä on nyt sitten oma vapaapäivä, varmasti ansaittu ja mukava". Siis JOO-O, en ole yhtään eri mieltä.
Lisäksi anoppi paheksuu mm. niitä äitejä jotka laittaa lapsen päiväkotiin, ei arvosta työssäkäymistä, naiselle on ns. eri säännöt kuin miehille, kun sanottiin että mennään naimisiin ehdotti anoppi että tuodaan koivuja tuonne seurakuntatalolle ja eräs kristillinen nainen voi tulla laulamaan sinne "jeesuslauluja".. ja ei ole muuten yhtään mun tyyliä tuokaan. Aaaaaarhg!
Lisäksi anoppi paheksuu mm. niitä äitejä jotka laittaa lapsen päiväkotiin, ei arvosta työssäkäymistä, naiselle on ns. eri säännöt kuin miehille, kun sanottiin että mennään naimisiin ehdotti anoppi että tuodaan koivuja tuonne seurakuntatalolle ja eräs kristillinen nainen voi tulla laulamaan sinne "jeesuslauluja".. ja ei ole muuten yhtään mun tyyliä tuokaan. Aaaaaarhg!