Mun anoppi on ÄRSYTTÄVÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja o-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

o-o

Vieras
MIksi se aina kehuu miestäni eli poikaansa? En ole koskaan valittanut että miehessäni olisi jotain "vikaa". Aina anoppi kuitenkin muistuttelee minua, miten hieno mies minulla on, kun laittaa välillä ruokaa, kun ei kaikki miehet laita. Miehellä on omia harrastuksiaan 1-2 vrk/vko, minulla ei mitään, ja aina anoppi muistaa sanoa, että "no miehellä on nyt sitten oma vapaapäivä, varmasti ansaittu ja mukava". Siis JOO-O, en ole yhtään eri mieltä.

Lisäksi anoppi paheksuu mm. niitä äitejä jotka laittaa lapsen päiväkotiin, ei arvosta työssäkäymistä, naiselle on ns. eri säännöt kuin miehille, kun sanottiin että mennään naimisiin ehdotti anoppi että tuodaan koivuja tuonne seurakuntatalolle ja eräs kristillinen nainen voi tulla laulamaan sinne "jeesuslauluja".. ja ei ole muuten yhtään mun tyyliä tuokaan. Aaaaaarhg!

sano sille, että joka syö, laittaa myös ruokaa.
syömisen voi lopettaa, jos ei laita ruokaakaan. näin se vaan menee, että naiset ovt estyneet vaikuttamasta yhteiskuntaelämään ja estyneet harjoittamasta tutkimustyötä jne, koska ovat joutuneet tehdä yksitoikkoiset raadantatyöt, ruoan ja lastenhoidon joka vie yhden ihmisen koko päivän eikä riitäkään. siksi naiset eivät ole päässeet johtaviin asemiin eikä tutkijoiksi jne. koska heiltä on vaadittu raadantaa kotona.

nyt on 2000 luku ja joka syö, tekee myös keittiö ja siivous jalstenhoitotyötä.

muussa tapauksessa voi ostaa itselleen kaupasta einekset ja syödä niitä ja pian ollaan lääkekierteessä, koska eineksilä ei pysy kauan terveenä.

Hmm..mun anoppi on aika samanlainen :D
Pitää vaan osata ottaa se vanhana ihmisenä, jolle poika on rakas (ehkä liiankin?).
Anoppi on sanonut että hän pitää oikeana ja hyvänä ratkaisuna sitä, että oon ollut lasten kanssa kotona (vaikkakin oon töitä tehnyt, mutta anoppi, tietenkin on silloin hoitanut lapsia) ja muistuttaa siitä (välillä ikävästikin) että nyt kun toukokuusta asti oon sairaslomalla ollut, että miten mies jaksaa painaa töitä(tästä välillä morkkis ollut mutta yritän pitää vaan vauvan sisäpuolella vielä). Mutta se on ANOPPI, ei sen kanssa tarvitse olla samaa mieltä kaikesta, kunhan ei inhoreaktiota tule :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi sun mies ei sano sille takasin?

No kun, anoppi puhuu noita juttuja vain kun ollaan kahden kesken jossain, ei KOSKAAN miehen kuullen. En ymmärrä varsinkaan tuota jatkuvaa oman pojan kehumista.... aikuinen mieshän se jo on..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kun, anoppi puhuu noita juttuja vain kun ollaan kahden kesken jossain, ei KOSKAAN miehen kuullen. En ymmärrä varsinkaan tuota jatkuvaa oman pojan kehumista.... aikuinen mieshän se jo on..

Aika ärsy täti. Älä jää sen kanssa kahden. Tai sano sille, että sen poika on jo aikuinen, eikä tarvitse enää äitiä, joten et sinäkään sen äitinä viitsi enää toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Aika ärsy täti. Älä jää sen kanssa kahden. Tai sano sille, että sen poika on jo aikuinen, eikä tarvitse enää äitiä, joten et sinäkään sen äitinä viitsi enää toimia.

Mun mies ei kyllä edes tajua että mikä mua nyppii (tosin eipä ole ollut kuulemassa paikan päällä). Ajattelin että kun anoppi seuraavan kerran alkaa taas alleviivaamaan kuinka ihmeellinen poika hänellä on, kun ruokaa laittaa tai osallistuu joskus siivoukseen, niin aion kysyä että mikä hänen motiivinsa on tuolle kehumiselle..

Yhteistyössä