Mun anoppini pelkää rahojensa ja perintönsä puolesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köyhä miniä

Vieras
Koko ajan hokee kuinka maat ja kesämökin saa mies ja sitten meidän yhteinen poikamme. Enkä edes havittele mitään perintöä en ole koskaan saanut heiltä rahaa ja tiedän itse että mieheni saa aikanaan ison perinnön ja minä en mitään koska vanhempani hyvin köyhiä.

Mun äiti uhkaa tehdä mut perinnöttömäksi ja testamentata kaiken mun pojalle. Ei siihen oikeen mitään kunnon syytä ole paitsi että nuoruudessani olen joitain asioita tehnyt toisin kun hän olis halunnut.. jaksaa vaahdota niistä edelleenkin.

Meillä ei kyllä ole miehen kanssa avioehtoa ja taitaa se suurempi perintö muutenkin tulla sieltä miehen puolelta. En minä sitä kaipaa kun meillä on oma elämä.

Uskon että tekee testamentin jossa rajaa mut perinnön avio-oikeuden ulkopuolelle. Mua se ei haittaa koska poikamme kuitenkin aikanaan saa sen minkä hänelle kuuluu. En ole rahojen perään luulin että on tajunnut kun jo pitkään ollaan toisemme tunnettu.

Enkä tajua miksi luulee, että haluaisin rahoja. Aina olen vaatimattomasti tullut toimeen ja aina auttanut miestäni rahallisesti jos tarvetta on ollut ja jos olen siihen pystynyt.

Anoppi-parka luulee, ettei ap pääse koskaan nauttimaan perinnöstä vaikka se on kyllä ihan toisin. Jos mun aviomies pelkästään perii rahaa, antaahan hän sitä rahaa myös mulle tai ostaa MEILLE jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Mun äiti uhkaa tehdä mut perinnöttömäksi ja testamentata kaiken mun pojalle. Ei siihen oikeen mitään kunnon syytä ole paitsi että nuoruudessani olen joitain asioita tehnyt toisin kun hän olis halunnut.. jaksaa vaahdota niistä edelleenkin.

Uhata saa mut ei kuule taida Suomen lain mukaan onnistua. Sarjakuvista ja jenkkisarjoista opittu koko "perinnöttömäksi tekeminen".

Alkuperäinen kirjoittaja H:

Uhata saa mut ei kuule taida Suomen lain mukaan onnistua. Sarjakuvista ja jenkkisarjoista opittu koko "perinnöttömäksi tekeminen".
Voi tehdä joissakin tapauksissa perinnöttömäksi. Jos rintaperillinen on käyttäytynyt vanhempaansa kohtaan erityisen törkeästi niin voi.

hän ei enää pysty sanelemaan miten poikansa perintörahansa käyttää.
Saattaapi jopa miniälle ostaa vaikka krimiturkiksen,jalkokivennäisiä ja porssen :D:D:D
Kannattaisic nyt törsätä ne rahat eläessään niin ei jäisi vaivaamaan haudassakin mihin ne eurot menee.Toiset nyt on ...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja H:

Voi tehdä joissakin tapauksissa perinnöttömäksi. Jos rintaperillinen on käyttäytynyt vanhempaansa kohtaan erityisen törkeästi niin voi.

Kuulemma hän voi testamentata kaiken pojalleni. Minä voin sitten moittia testamenttia ja saada sen lakiosuuden mutta voi olla että vanhempi poikani sitten suuttuu mulle taas siitä jos hänen "perintöönsä" kajoan. Tämä selvis kun asiaa vähän selvittelin...ei sillä et asialla olis mitään merkitystä koska äitihän vaan kiristää mua aina noilla uhkauksilla.

Yhteistyössä