mun ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot taas niin kireellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot taas niin kireellä

Vieras
kun mun oma lapsi kyttii mua koko ajan,jos oon koneella niin kyselee et miksi olet ja mitä toi on yms.
sitten kun teen jotain,vaikka pakkaan huutisjuttuja niin heti marmattaa et miksi myyt tuon ja sitä ja tätä.
oon niin kyllästynyt.
kaikki pitää tehdä salaa näköjään yöllä kun ei saa rauhassa tehdä mitään koskaan.
mun niin jotenkin vaan ärsyttää.
sitten jos sanon tai raivostun niin sanoo isälleen tai jollekkin muulle,enkö saa sanoa enää mitään ettei heti kerro kaikkea eteenpäin.
voihan äidilläkin olla huonoja päiviä,vai?ei aina vaan jaksa eikä huvita.

miksei lapsi voi vaan leikkiä omilla leluillaan,niitäkin on huone täynnä ja aina haluaa lisää ja ei edes leiki niillä koskaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No toki voi olla huono päivä äidilläkin, mutta tuosta saa kyllä sen kuvan, ettet jaksa lapsesi kyselyä ollenkaan ja sitähän ne tekee :)

no kyllä jaksan mutta en kyllä koko aikaa eikä minusta lapselle kuulu mitä teen koneella tai semmoset aikuisten asiat.
ainakaan kaikki asiat,tietysti jotkut asiat.

Tuota on kaikilla. Varsinkin kouluikäisen kanssa saa tosissaan miettiä mitä ja milloin kirjoittaa jos tulee selän taakse lukemaan. :whistle: Ei sitä kaikkea oo suotavaa lapsellekaan selitellä. :xmas:

Se on ehkä rasittavinta jos pitää koittaa laskuja maksaa ja joku tulee siihen sotkemaan kysymyksillä tai joku muu keskittymistä vaativa homma vaikka keittiössä. Yleensä takuuvarmasti mokaan jos ajatus katkeaa niin mieluummin haluan keskittyä siihen asiaan mitä olen tekemässä. Lasten kanssahan se vaan on mahdotonta yleensä..

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
jaa minkähän ikäine lapsi on kyseessä ? kuulostaa sitltä ettet ole kyllästynyt lapseesi vaan äitinä olemiseen. Kuulostaa aika epäkypsältä puheelta miusta...

kohta 6 vuotias..oon jo vähän kyllästyny,lapsi ei ollut suunniteltu ja jotenkin en ollu silloin valmis äidiksi kun lapsi syntyi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jaa minkähän ikäine lapsi on kyseessä ? kuulostaa sitltä ettet ole kyllästynyt lapseesi vaan äitinä olemiseen. Kuulostaa aika epäkypsältä puheelta miusta...

kohta 6 vuotias..oon jo vähän kyllästyny,lapsi ei ollut suunniteltu ja jotenkin en ollu silloin valmis äidiksi kun lapsi syntyi.

:o

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

:o

no mitä ihmeellistä siinä on,ei kaikista ole äideiksi..oon nähny semmosia tapauksia.

en halunnu silloin aborttia enkä adoptiota vaikka sitä ne ehdotti neuvolassa..en olisi voinnu ajatella et oma lapsi asuu muiden luona yms.
ja ajattelin et pärjään.
ja ollaan pärjätty mut joskus vaan kyllästyttää niin paljon että.

et taid aolla valmis vieläkään. Tarpeeks ku vikiset ni otetaan huostaan. Harmittaisko ? tuskinpa vaan. Perkele, joka mukulalla on "kysely-ikä" tuossa kohtaa, vastaat vaan ympäripyöreitä jos ei muuten.
Tai annat sille lapselle jotain mielenkiintosta tekemistä, et vaan lykkää huoneen lattialle keskelle leluja. Se on lapsi, hyvä ihminen, ja sinä aikuinen, ei hän ymmärrä, siksi kyselee, eikä suinkaan tarkoita pahaa. Ehkäpä haluaisi viettää aikaa myös äitinsä kanssa. Sanot että anna äitin tehdä rauhassa nyt tämä ja sitten leikitään jotan kivaa yhdessä

Yhteistyössä