B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muista omavastuu.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No jarrut on kyllä melko olennainen osa autoa
Musta ei voi sanoa että vain jarrut rikki.
sinusta noin ei siis voi sanoa?
pyöritä nyt suurta päätäni tälle kommentille, jenga jo pian irtoo.
Alkuperäinen kirjoittaja B):Vakuutusyhtiöt käyttävät sosiaalista mediaa hyväkseen selvittäessään vakuutuspetoksia. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja H:Näillä voi tehdä rahaa.Aina kolaritilanteessa mekin´tienattu´.Ihan normaali käytäntö.
Esim.Mies ajoi kerran kolarin,autossa ruttu ja ja umpiot rikki,sai siitä muistaakseni 800 e,autona rvo tonni..Parisataa meni kun itse laittoi kuntoon.myytiin sit pois.Eli´voittoa´tuli.
Tämä vain 1 esimerkki.Kolaria ei koskaan toivo mutta jos niin käy,voi´vaatia´sitä korvausta eikä tyytyä siihen mitä tarjoavat.
Esim.mulla Mondeo joita saa halvimmillaan 400 e.Tämä kuitenkin neliveto,joten heidän ON MAKSETTAVA sen mukaan mitä nelivedot maksavat.Voivat yrittää kusettaakin..Meitä yrittäneet joka kerta.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Vau. Pääsitte eroon ongelmasta ja saatte siitä vielä rahaa. Huippunaapuri sulla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Vau. Pääsitte eroon ongelmasta ja saatte siitä vielä rahaa. Huippunaapuri sulla.![]()
Peesi.Se oli teille hyvä juttu =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Vau. Pääsitte eroon ongelmasta ja saatte siitä vielä rahaa. Huippunaapuri sulla.![]()
Peesi.Se oli teille hyvä juttu =)
naapurin isäntä pelkäsi että suutun, mutta mitäs tuosta suttumaan, sehän on VAAN AUTO
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naisille EI pitäisi antaa ajaokorttia...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Me ostettiin autovahinkokeskukselta moottoripyörä,just kuvan perusteella.Sieltä saa aina´halvemmalla´,kun on katsastettava ja riski että ei ole kunnossa.
No tämä moottoripyörä oli vakuutuspetos,oli kaadettu mutta omistaja järjesti sen kun pyörästä oli menossa kone.
En tajunnut viedä asiaa eteenpäin.selvä petos.Moottoripyörien kohdalla todella yleistä!