Mun bmi on "enää" 21.8, en voi sanoin kuvailla miten onnellinen olen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun tavoitteesta hiipuu enää reilu 3kg. Mä en tosiaan ole vielä sopeutunut uuteen olomuotooni, lähtöbmi oli 32.5. Eilenkin olin t-paidalla kaupassa niin vaistomaisesti vetelin paidan helmaa mahan edestä pois ja sit tajusin, että eihän mulla olekaan enää mahaa! Mun ongelmakohta on sulanut pois. Koskaan ei oo ollut kesää, että olisin voinut nauttia siitä pienissä vaatteissa, mun vakiovaate on ollut aina pitkät housut ja pitkähih. löysä paita. EI ENÄÄ. Hyvää kesää :)

Onnea vaan, mutta lopeta nyt se laihduttaminen ja keskity ennemmin siihen että painno pysyy noissa lukemissa. Ei ole mitään järkeä vielä pudottaa 3 kg ja sitten ottaa ne takasi, bmi on jo liian matala.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea vaan, mutta lopeta nyt se laihduttaminen ja keskity ennemmin siihen että painno pysyy noissa lukemissa. Ei ole mitään järkeä vielä pudottaa 3 kg ja sitten ottaa ne takasi, bmi on jo liian matala.

Miten niin liian matala? Mulla on sama tilanne kun ap:lla, 3kg vielä pois ja sillon bmi on 21, vielä mooooonta kiloa alipainoon..

Ei ne takas tule, mulla oli tässä lähes puoli vuotta aikaa jolloin en laihduttanut, elin normaalisti ja paino pysyi samassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Ei ne takas tule, mulla oli tässä lähes puoli vuotta aikaa jolloin en laihduttanut, elin normaalisti ja paino pysyi samassa.

No silläpä sanoin että turha alottaa jojottaan, toi on siis sulle optimi paino, matalempi jojottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Onnea!! Mu bmi on joku 23 ja mu mielest se o just passeli mulle (vois lähtee vaiks pari kiloo mut näinkii o hyvä) ni miks ihmees sie viel haluut laihdutella?

Joskus päätin, että haluan painaa pituus miinus 110 ja siihen mulla on se kolmisen kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
kerrotko ap, miten tuon teit? ja missä ajassa?

Ei ole ollut poppakonsteja eli se perinteinen kuluta enemmän mitä syöt. 2 vuotta sitten bmi oli tuon 32.5 ja noin puolitoista vuotta meni kun paino tippui. Sitten puolisen vuotta pysyi suht samassa ja nyt haluan vielä viimeiset "ylimääräiset" pois, jostain joskus luin, että ihannepaino on pituus miinus 110. Laihdutukseen pitää varata aikaa. Mä oon ollut oikeestaan aina vähän ylipainoinen ja kun omat läskit on alkanu inhottamaan, olen aloittanut kitudieetin. Syönyt tosi vähän, liian vähän. Paino on tippunut alkuun nopeasti ja kilot tulleet takaisin kun ei ole riittänyt pitkäjänteisyys. Tällä kertaa kaikki tapahtuikin hitaasti ja elämäntavat muuttui pikkuhiljaa terveellisiksi. Laihdutin ilman nälkää joten ei ole tarvinnut kärsiä niistä kitudieeteistä. Söin oikeesti tosi paljon ja silti laihduin, syömiset pitää vaan olla tosi terveellisiä; paljon kasviksia, hedelmiä, proteiineja ja esim. leipää, perunaa ja pastaa vaan erikoistilanteissa.. eli vähähiilihydraattisia ruokia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
kerrotko ap, miten tuon teit? ja missä ajassa?

Ei ole ollut poppakonsteja eli se perinteinen kuluta enemmän mitä syöt. 2 vuotta sitten bmi oli tuon 32.5 ja noin puolitoista vuotta meni kun paino tippui. Sitten puolisen vuotta pysyi suht samassa ja nyt haluan vielä viimeiset "ylimääräiset" pois, jostain joskus luin, että ihannepaino on pituus miinus 110. Laihdutukseen pitää varata aikaa. Mä oon ollut oikeestaan aina vähän ylipainoinen ja kun omat läskit on alkanu inhottamaan, olen aloittanut kitudieetin. Syönyt tosi vähän, liian vähän. Paino on tippunut alkuun nopeasti ja kilot tulleet takaisin kun ei ole riittänyt pitkäjänteisyys. Tällä kertaa kaikki tapahtuikin hitaasti ja elämäntavat muuttui pikkuhiljaa terveellisiksi. Laihdutin ilman nälkää joten ei ole tarvinnut kärsiä niistä kitudieeteistä. Söin oikeesti tosi paljon ja silti laihduin, syömiset pitää vaan olla tosi terveellisiä; paljon kasviksia, hedelmiä, proteiineja ja esim. leipää, perunaa ja pastaa vaan erikoistilanteissa.. eli vähähiilihydraattisia ruokia.

Oon kyllä kateellinen sulle
:flower:

Mutta tuosta ihannepainon määritelmästä.. Jos mun pituudesta ottasin 110 pois, oisin anorektikko sillä painolla!!

BMI liian matala? Mulla BMI 20 (normaalisti hivenen alle, mut nyt raskaana), ja kuulemma olen ihannepainossani. Ei mun mielestä toi ole todellakaan liian matala! Loistava suoritus ap:lta, ja jos hänestä tuntuu et 3kg vielä, niin en näe siinä mitään väärää. Ei tosin tarvitse, hänhän on normaalipainoinen jo!

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:

BMI liian matala? Mulla BMI 20 (normaalisti hivenen alle, mut nyt raskaana), ja kuulemma olen ihannepainossani. Ei mun mielestä toi ole todellakaan liian matala! Loistava suoritus ap:lta, ja jos hänestä tuntuu et 3kg vielä, niin en näe siinä mitään väärää. Ei tosin tarvitse, hänhän on normaalipainoinen jo!

normali on 20-25 siitä ylöspäin on ylipainoa.. ja taas alle 20 on alipainoa...
mulla on 17.4 ja olen oikeasti alipainoinen.. vaikka tuo ei aina kerro koko totuutta tuo painoindexi niin kyllä kannattaa tähdätä tohon 20 tienoille...

Yhteistyössä