Mun diagnoosi!!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
En ole hullu enkä masentunut!Mull on pakkoajatuksia posttraumattinen stressin jälkeen! :| :| Nut tarvitse vaan otta illaksi yks lääke seraguel puoliksi,ei mitään muuta,mä sanoi että mä pelkän otta sen,kun mull on pieni vauvaa,hän oli siltti siitä mieltä ettei vauvan kans tapahtu mitään ja että kyll mä kuulen :o jos hän rupe itkemään,no huomenna on vielä varattu aika toiselle lääkärille,mä yritän puhua sielä että ne lääket ei varma sovi minulle :| huj ne kaikki lääket.Mä sanoi vielä että mä kaipan keskustelu apua,mutta sain ajan vast melkein 2viikon päästä :/

Oikean??? :( Must tunttu että mä en saa mistään oikea hoito,kun kaikki lääket ei vaan sopivat minulle,ärsyttä,tänään vieläkin väsyttä sen lääken takia ja olo on ärtynyt koska väsyttä perkellesti :kieh: :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Oikean??? :( Must tunttu että mä en saa mistään oikea hoito,kun kaikki lääket ei vaan sopivat minulle,ärsyttä,tänään vieläkin väsyttä sen lääken takia ja olo on ärtynyt koska väsyttä perkellesti :kieh: :kieh: :kieh:

Niinkö meinaat? :/ Jospa se toinen lääkäri osaa auttaa.Kannattaa syödä sitä lääkettä ja katsoa auttaako se. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:
Millaisen ihmisen kanssa haluaisit päästä keskustelemaan???
En mä edes tie!Oikeasti kaikki oli paljon paremmin kunnes menin lääkärin luo,nyt kokoajan vaan saan uus diagnoosi uudet lääket jotka ei sovi minulle,en edes itse tiedän mitä tehdä,pää ihan tyhjä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Joskus noiden lääkkeiden kanssa menee aikaa, ennenkuin mieliala alkaa tasaantua. Joskus taas se tietty lääkemerkki ei vaan sovi ja se täytyy vaihtaa.

:hug:

hän vielä sanoi että mä kokeilin jo kaikki mahdollista :o :o ja että minkäläinen hoito mä haluan vielä??? :o Pitäisikö minun oikeasti otta lisää laina ja mennä yksityiselle??

Oikeasti sanon että Vittu KOKO Suomen terveydenhuolto |O |O |O kaikille on ihan sama,minkäläinen olo ihmisellä ja minkäläiset lääket hän syö!!!!!!!!

Niin verrattuna minkä maan terveydenhuoltoon, Venäjänkö? Vai USA:n? Aika kovasti arvosteltu, jos ajattelee, että monessa maassa ei edes ole ilmaista terveydenhuoltoa.... )=

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Joskus noiden lääkkeiden kanssa menee aikaa, ennenkuin mieliala alkaa tasaantua. Joskus taas se tietty lääkemerkki ei vaan sovi ja se täytyy vaihtaa.

:hug:

hän vielä sanoi että mä kokeilin jo kaikki mahdollista :o :o ja että minkäläinen hoito mä haluan vielä??? :o Pitäisikö minun oikeasti otta lisää laina ja mennä yksityiselle??

Mitä jos koittaisit päästä psykologin kautta psykiatrille keskustelemaan? Psykiatrit nimittäin tietävät enemmän noista lääkkeistä kuin terv.keskuslääkärit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppuli:
Oikeasti sanon että Vittu KOKO Suomen terveydenhuolto |O |O |O kaikille on ihan sama,minkäläinen olo ihmisellä ja minkäläiset lääket hän syö!!!!!!!!

Niin verrattuna minkä maan terveydenhuoltoon, Venäjänkö? Vai USA:n? Aika kovasti arvosteltu, jos ajattelee, että monessa maassa ei edes ole ilmaista terveydenhuoltoa.... )=
Ilmeisesti ei ole kohta enää Suomessakaan.

Virossa on ilmainen terveyden huolto,mä ainakin tykkäsin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Ei ne lääkärit mitään taikureita oo, sen puoleen yksityisella kun kunnallisellakaan.

mutta miksi kaikki kestää niin kauan kokoajan saan uus diagnoosi jos lääke ei sovi siltti he pannostavat jatkaa kunnes ihan paha olo tulee!Niin kuin koe jänis olen!Miks mä edes menin lääkärin luo silloin joskus :headwall: Olisi pitänyt mennä vaikka töihin mielummin sit mun ajatukset olisivat jossain muualla ja ajan kanssa kaikki menisi ohi kunnes saaisin ongelmat hoidettua,he eivät katso että mun luonne on myös herkkä

No mene takasi tyytymätön / kiittämätön kun olet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mene takasi tyytymätön / kiittämätön kun olet

Olisin mennyt jos oli töitä sielä,ihan oikeasti!Ei sielä tarvi maksa niin isot verot,terveydenhuolto on hyvää,kun varat aika lääkärille myös varat niin paljon aika kun haluat keskusteluun,jos menet psykoloogin luo sielä kukaan ei kirjoita heti resepti,en mä ole Suomean vastan täällä on monta muutakin hyvää mitä Virossa ei ole,mutt terveydenhuolto on paska,liian isot jonot,aika keskusteluun on minimi,liian vähän lääkäreitä ja hoitaija,kaikki Suomalaiset syövät vaan lääkeitä,kukaan lääkäri ei ikinä kirjoita luontais tuoteet!!??

Yhteistyössä