Mun elämäni oli kuin Morsian - sarjassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana

Vieras
kunnes erosin. Olimme viisi vuotta yhdessä, kunnes sain tietää miehen sähköpostista totuuden. Menen salaa katsomaan, ja siellähän se komeili, viesti naiselta. Lopulta selvisi, että mikään, mitä mies oli kertonut, ei pitänyt paikkaansa. Olen siitä linkkiä laittanut ja monesti netissä kertonut, en vaan arvannut et sarjassa esitetyt asiat olis niin samanlaisia.

Ihan sama täällä. Mitä nyt huumeita ei (tietääkseni ) käyttäny, mutta viina kelpasi. Valehtelua, maksamattomia laskuja, satuilua, putkareissuja, vieraita naisia... mitä vielä... Tuskin vielä tänä päivänäkään kaikkea tiedän, nuo kaikki omin päin selville tongittuja asioita.

Niin joo siis valehtelevia miehiä. Riittää joka junaan. opiskelin toisella paikkakunnalla ja miehen piti syödä lääkkeitä että pysyis kuivilla. Hyvin sujuvasti valehteli, jätti laskut maksamatta, naisista en edes halua vieläkään tietää. Niitäkin riitti ihan varmasti. Ja kaikesta huolimatta rakastin niin pirusti. Eroon pääsin ja tein sille sitten samalla mitalla. Nykyinen onkin sitten täysin eri maata.

Alkuperäinen kirjoittaja anksu:
Mä missasin koko sarjan alotuksen ja kiinnostaisi tietää että mitä siis tapahtunut?

Morsiamen, eli sen naisen mies kuoli huumeiden yliannostukseen (poliisin mukaan itsemurha) ja morsian itse syytti shokissa ollessaan itseään koska ajoi kolarin. Mies siis kouristeli yms. niin nainen ois vieny miehen sairaalaan ku ei saanu ambulanssia soitettua miehen heitettyä kännykän seinään. Sittemmin ku mies (kimikö se ny oli) kuoli ni sai tietää tästä huumeriippuvuudesta sekä monista maksamattomista laskuista. Myöskään miehen talo ei ollut miehen, vaan hänen vanhempien ja mies oli vain siellä vuokralla. Hän tosin ei ollu maksanu vuokraa aikoihin.

Oli saanu potkut monta kk ennen kuolemaansa ja nainen luuli miehen olleen töissä kuten aina ennenkin. Karvinen oli miehen paras työkaveri, mutta sekin osottautui vain karvis-mukiksi. Miehen kännykässä oli viesti joltain Ninalta, joka karhusi myös rahaa. Miehen vastaajassa oli parikin viestiä jätetty, nekin joltain toiselta velanperijältä, joka uhkasi tappaa Kimin jos ei rahoja tule.

Kimin ja sen naisen siis oli määrä mennä naimisiin. Kun Kimi kuoli, niin Kimin vanhemmat järjestivät hautajaiset joihin ei tullut kuin Kimin vanhemmat ja tää nainen. Tosin nainen tulikin sinne myöhässä sekä hääpuku päällään (kaiketi niin shokissa)..

Täs ny jotain =)

:wave: Täällä myös... tosin, mä luulen että joku on kirjottanu ton sarjan mun entisestä elämästä |O

Siis, silloinen sulhaseni kuoli huumeisiin. (Virallisesti itsemurha, itse en sitä usko) Kuoleman jälkeen hävisi kodistamme kaikki elektroniikka sekä muu vähänkään arvoinen, kattiloita myöden. Aloin saada omituista postia, puheluita oudoista numeroista jne.

Sitten alkoi selvitä monia pikkujuttuja... tuomioita, ei oikeaa työtä, ulkomaanmatkat eivät olleetkaan työmatkoja vaan ties minkä salakuljetusta..

Tuo sarja koskettaa itteeni niin etten voi sitä varmaan kattoa. :'(

Yhteistyössä