A
argh
Vieras
Erottiin jo aikoja sitten mutta pysyttiin ystävinä. Nyt en ole kuullut ystäväisestäni juuri mitään koko kesänä ja syykin selvisi pari viikkopa sitten. Uusi suhde ja yhteenmuutto meneillään. Lupasi silloin pari viikkoa sitten palauttaa mun tavarat lähiaikoina. Kavereinakin yövyttiin silloin tällöin toisillamme ja hänellä on vielä jotain mun tavaroita plus että on mulle velkaa ja mulla on hänen tavaroitaan.
Eilen sitten lähetin ihan ystävällisen viestin että koska hoidetaan asiat kuntoon ja voidaanko olla vielä kavereita. Ei mitään vastausta. Kuten en saanut vastauksia viesteihini aiemmin kesälläkään.
Ärsyttää todella suuresti. Miks pitää olla noin saatanan inhottava toiselle ihmiselle. Varmasti järjestän kohtauksen jos ei pikkuhiljaa ala kuulua jotain.
Eilen sitten lähetin ihan ystävällisen viestin että koska hoidetaan asiat kuntoon ja voidaanko olla vielä kavereita. Ei mitään vastausta. Kuten en saanut vastauksia viesteihini aiemmin kesälläkään.
Ärsyttää todella suuresti. Miks pitää olla noin saatanan inhottava toiselle ihmiselle. Varmasti järjestän kohtauksen jos ei pikkuhiljaa ala kuulua jotain.