Mun exä saa pian silmilleen ja saa syyttää vain itseään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
Erottiin jo aikoja sitten mutta pysyttiin ystävinä. Nyt en ole kuullut ystäväisestäni juuri mitään koko kesänä ja syykin selvisi pari viikkopa sitten. Uusi suhde ja yhteenmuutto meneillään. Lupasi silloin pari viikkoa sitten palauttaa mun tavarat lähiaikoina. Kavereinakin yövyttiin silloin tällöin toisillamme ja hänellä on vielä jotain mun tavaroita plus että on mulle velkaa ja mulla on hänen tavaroitaan.
Eilen sitten lähetin ihan ystävällisen viestin että koska hoidetaan asiat kuntoon ja voidaanko olla vielä kavereita. Ei mitään vastausta. Kuten en saanut vastauksia viesteihini aiemmin kesälläkään.
Ärsyttää todella suuresti. Miks pitää olla noin saatanan inhottava toiselle ihmiselle. Varmasti järjestän kohtauksen jos ei pikkuhiljaa ala kuulua jotain.

Siinä on vaan se ongelma etten tiedä mihin muutti mutta kyllä sen varmaan löytäisi jos alkaisi etsiä. Ei asuta samalla paikkakunnalla. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä uuden naisen naama kun ilmestyisin paikalle ja voisin samalla kertoa totuuksia miehestä. Kaverina kiva mutta asuinkumppanina "sinkku parisuhteessa."En ymmärrä mitä vikaa on ulosannissani. Jos takerrut sanaan saatana, johtuu ihan siitä että mulla on oikeesti paha mieli kun en saa edes vastauksia viesteihin. Vastaisi vaikka että ei nyt tai katotaan myöhemmin tai palataan asiaan mutta kun ei mitään! Ja by the way, kaikkeni tein että olis ollu hyvä olla yhdessä mutta ei kelvannu mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Siinä on vaan se ongelma etten tiedä mihin muutti mutta kyllä sen varmaan löytäisi jos alkaisi etsiä. Ei asuta samalla paikkakunnalla. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä uuden naisen naama kun ilmestyisin paikalle ja voisin samalla kertoa totuuksia miehestä. Kaverina kiva mutta asuinkumppanina "sinkku parisuhteessa."En ymmärrä mitä vikaa on ulosannissani. Jos takerrut sanaan saatana, johtuu ihan siitä että mulla on oikeesti paha mieli kun en saa edes vastauksia viesteihin. Vastaisi vaikka että ei nyt tai katotaan myöhemmin tai palataan asiaan mutta kun ei mitään! Ja by the way, kaikkeni tein että olis ollu hyvä olla yhdessä mutta ei kelvannu mikään.

Sen mä ymmärrän kyllä et sun tavarat sulle ja velat pois, mut mitä sulle kuuluu enää sun EXn uus elämä ei mahdu mun jakeluun, ellet sit oo kuitenki vielä kiinni tyypissä.

En ole edes kiinnostunut siitä millainen tää uus nainen on tai missä asuvat mutta haluan siis tavarani ja rahani takaisin. Sen verran kieltämättä jäi katkeruutta suhteen päättymisestä että en halua että mun omaisuutta jää minkään naisen käytettäväksi. Siis nykyään oon jo sinut sen asian kanssa ettei meistä olis mitään tullutkaan kun haluttiin elää ihan erilaista elämää mutta eron hetkellä mulla oli tosi vaikeaa.
Ei kai kaveria yleensä kohdella niin että ei vastata puheluihin, ei viesteihin ja luuria lyödään korvaan kun yrittää soittaa.

Entinen miehesi on tavannut uuden naisen ja rakentaa tulevaisuutta hänen kanssaan.
Luulisin, että tämä nykyinen nainen ei halua, että tämä mies on enää sinun kanssasi kaveripohjaltakaan yhteydessä ja mies on lopettanut yhteydenpidon, koska ei halua vaarantaa uutta suhdetta.
Eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa.

En kyllä ymmärrä mitä ihmeen kohtausta alkaisit tällaisessa tilanteessa järjestämään.
Laitat vain tekstiviestin, että hänen tavaransa on luonasi pakattuna noutoa odottamassa esim. 14.8.08 asti ja sen jälkeen et enää niitä säilytä.
Laitat vielä viestiin, että noudettaessa tuo tavarasi ja maksaa velan samalla.
Tai jos ei pääse hakemaan tulet tuomaan tavarat tiettynä päivänä ja otat omasi ja rahat samalla ja jos päivä ei sovi antakoon jonkin muun sopivamman päivän.

Unohda nuo kaverijutut siitä viestistä, koska hän on puhumattomuudellaan tehnyt jo sen asian selväksi. Älä alenna itseäsi ja ala kerjäämään ystävyyttä.

Mun suurin ongelma on se että haluan rahani ja tavarani, ymmärrättekö? Kun en usko että tulevaisuudessa ollaan enää juurikaan tekemisissä siksi koska hänellä on uusi nainen niin olisi parempi hoitaa asia alta pois. Eikö kukaan ymmärrä? Mäkin haluan jatkaa elämässäni eteenpäin eikä se onnistu kun koko ajan tietää että vielä pitää tavata exä ja vaihtaa tavarat.

En ole edes kiinnostunut siitä millainen tää uus nainen on tai missä asuvat mutta haluan siis tavarani ja rahani takaisin. Sen verran kieltämättä jäi katkeruutta suhteen päättymisestä että en halua että mun omaisuutta jää minkään naisen käytettäväksi. Siis nykyään oon jo sinut sen asian kanssa ettei meistä olis mitään tullutkaan kun haluttiin elää ihan erilaista elämää mutta eron hetkellä mulla oli tosi vaikeaa.
Ei kai kaveria yleensä kohdella niin että ei vastata puheluihin, ei viesteihin ja luuria lyödään korvaan kun yrittää soittaa.

Tämä vaikutti kyllä ihan muulta ku kirjotit: Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä uuden naisen naama kun ilmestyisin paikalle ja voisin samalla kertoa totuuksia miehestä. Kaverina kiva mutta asuinkumppanina "sinkku parisuhteessa." En siis tota tajua miks sun pitäis mennä selittämään yhtään mitään. Ethän voi tietää kuinka hyvin he tulevat toimeen, vaikka juttu sun kans ei toiminu.

Ehkä sun EX kokee sun yhteydenpidon vaikka ahdistavana ja siks ei vastaile.

No varmasti kokee ahdistavana kun koki mun puhelut ahdistavina jo silloin kun seurusteltiin.
Niin siis kun mä haluaisin kerrankin hoitaa jonkun asian kuin kypsä aikuinen mutta exän käytös raivostuttaa mua niin että alkaa tehdä mieli kostaa. Lapsellista, tiedän.

Jospa hänellä on just nyt se muutto meneillään? Minä en ainakaan ehtinyt muuton aikaan jutustelemaan kenenkään kanssa puhelimessa tai vastailemaan viesteihin, enkä mielellään hoitaisi asioita exän kanssa niin että uusi kumppani on vieressä etupenkillä vaan puhuisin mieluusti rauhassa vaikkei mitään salaista asiaa oliskaan..

Se ei varmaan tarvi kamojaan takasin kun ne on ollu mulla tosi kauan mutta mä haluan omani ja rahani. Tulen toimeen ilman niitä rahojakin mutta periaatekysymys, sen verran iso summa kuitenkin.

Ok, sovitaan että se muuttaa just eikä ehdi syventyä asiaan. Rauhotun ja odottelen taas pari viikkoa. Kiitos kuitenkin että sain purkaa mieltäni täällä.

kokeileppa huomenna uudestan. soita ja selitä asiasi. luulisi että myöskin ex haluaa hoitaa asiat loppuun.

Yhteistyössä