Mun ihanaa venäläinen naapuri:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mun äiti työskenteli koulussa missä oli hänen lapsi ja lapsi aina puhunut mun äidin kaa, nyt ei puhuu ei morjensta ei edes katso äidin päin..... Sitten se naapuri sen lisääks kerää meistä aina info, minusta aika paljon, puhuu sitten P***, katso mikä auto tuli ja mitä toi, ei mua enää muuta kun naurattaa, en tiedä voiko ihmisiä olla niin tylsiä =)
sekä ihmetele jos mun äiti lasten kaa ulkona myös ja vaikka mitä muuta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Ettekös te venakot ole yleensä aika lojaaleja toisillenne?

en mä venäläinen ole, ei mulla ole yhtään venäläistä verta =)

Olet kertonut olevasi Virosta, mutta sun etunimesi ei ole virolainen vaan venäläinen. Onko sitten ukrainalaista tai valkovenäläistä verta?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:

Olet kertonut olevasi Virosta, mutta sun etunimesi ei ole virolainen vaan venäläinen. Onko sitten ukrainalaista tai valkovenäläistä verta?

no onhan monella nykysuomalaisella lapsellakin ties minkämaalainen nimi, vaikka ihan supisuomalainen "Virtanen" kuitenkin on. että eipä se nimi mitään kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja viera*:

no onhan monella nykysuomalaisella lapsellakin ties minkämaalainen nimi, vaikka ihan supisuomalainen "Virtanen" kuitenkin on. että eipä se nimi mitään kerro.

Ei yleensä kerrokaan, mutta enpä tunne yhtään virolaista, joka antaisi lapselleen venäläisen nimen. Ja aika monta virolaista tunnen.

Siis mun äiti suomalainen kokonaan, isä saksa-jutalainen, he päätivät mulle antaa nimeks Leena, mut se neuvostoliito kun silloin oli laitoivat mulle Jelena, ihan siis venäläinen, juu törkeä käytös, kun mun isoäiti jotui sotaan hänen nimi oli Ainu, mutta hänen nimeks pistettin Anjaks, eli kans venäläinen, kun se joutunut elää koko elämää sodan jälkeen Neuvostoliitossa, paitsi kun tuli kutsu takaisin Hankoon mennä, hän kuoli....sekavasti mä kirjoitin mut meillä aika pitkää historia perheessä :/

Yhteistyössä