Mun kakku sit otti ja meni ihan persiilleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Pidettiin tänään kahden naapurin kanssa pienet synttärit likalle. Olin sit ostanut valmiiksi tarvikkeet kakkua varten ja en sitten tehdessäni tajunnut, että tuo kakkupohja minkä olin ostanut ei todellakaan olis tarvinnut niin paljon kostutusta ku muut valmispohjat. Eli kakusta tuli aivan liian kostee. Aattelinpa sitten, että sen saa ehkä pelastettua jos vispaa kerman oikeen paksuksi. Vieraat tuli vähän etuajassa ja aloin sitte kiireesti vispaamaan kermaa ja vastasin pikasesti puhelimeen, niin eiköhän meidän pikku ukko onnistunut kaatamaan koko kermasatsin pitkin pöytää :kieh: Mulla ei tietenkään ollut enempää kermaa, joten jouduin tarjoomaan vieraille pelkkiä Marie keksejä ja vanhaa suklaata :ashamed: Hitsit mä kyllä ajan ens kerralla vaikka tunnin matkan päähän, että mä saan kakun LEIPOMOSTA ei noista mun touhuista oo mihinkään :/

Älkää sit säälikö mua :( Mua vaan oikeesti veetutti niin kovaa siivota puol litraa kermaa keittiöstä et meinasin alkaa märäjämään... Mulla on taas kenkutus päivä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Takuulla harmittaa :/ Meillä koira on aina onnellinen, jos mulla menee joku leipomus pieleen :D

Et viittis lähettää sitä mulle lainaan? :D Ois kiva jos joku ois täälläkin onnellinen mun leipomuksista...

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Höh :/

Mulla yleensä meneekin juhliin kakut pilalle, sen takia mamma leipoo ne ja mä maalaan :D

Ku oliskin täällä joku, joka vois tehä noi mun puolesta. Eniten mua kyl harmittaa synttärisankarin puolesta, jolla alahuuli väpätti, kun sai tietää, ettei olekaan kakkua :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Höh :/

Mulla yleensä meneekin juhliin kakut pilalle, sen takia mamma leipoo ne ja mä maalaan :D

Ku oliskin täällä joku, joka vois tehä noi mun puolesta. Eniten mua kyl harmittaa synttärisankarin puolesta, jolla alahuuli väpätti, kun sai tietää, ettei olekaan kakkua :'(

Voi ei. :'( :(

Yhteistyössä