Mun kaveri teki kyllä nyt niin katalan tempun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ois uskonut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ois uskonut

Vieras
sen ex sai just kaksoset. Niin tää mun kaveri kertoi sit mulle, et hällä ja ** on ollut tässä seksisuhde koko kevään... Että kun ** on käynyt mammajumpassa, niin ** on vähän jumpannut täällä mun luona. Meinasin oksentaa. Sanoikin jtain et voi v'ttu. Kaveri sit loukkaantu MULLE, et mikä mä oon sitä arvosteleen. Meni meillä sit välit poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ois uskonut:
sen ex sai just kaksoset. Niin tää mun kaveri kertoi sit mulle, et hällä ja ** on ollut tässä seksisuhde koko kevään... Että kun ** on käynyt mammajumpassa, niin ** on vähän jumpannut täällä mun luona. Meinasin oksentaa. Sanoikin jtain et voi v'ttu. Kaveri sit loukkaantu MULLE, et mikä mä oon sitä arvosteleen. Meni meillä sit välit poikki.

Multakin meni ehkä vähän ohi???

Onko eka ** kaverisi ex? Toinen ** kaverisi exän nykyinen? Ja kolmas ** jälleen kaverisi ex?

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ois uskonut:

Multakin meni ehkä vähän ohi???

Onko eka ** kaverisi ex? Toinen ** kaverisi exän nykyinen? Ja kolmas ** jälleen kaverisi ex?

Näin mä ainaki ymmärsin, vaan olihan tuo aika epäselvästi selitetty

Yhteistyössä