Mun kirppishaalarikeskusteluani ei enää löydy.. joka tapauksessa tässä se vaate nyt on käytössä *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minni harmaana

Vieras
"Maksoinko mielestänne liikaa kirpulla haalarista" oli aloitukseni ja lupasin lähettää kuvan siitä haalarista käytössä ja tässä se tullee :)

Lapsi askeltaa reippaasti ja haalarit on hyvät:)
Toinen kenkälenkki on alkuperäinen väritön ja toinen laitettu jälkeen päin. Eipä se tahtia haittaa.

Olen itsekin ostanut samanlaisen ja varmaan samankokoisenkin haalarin omalle tytölle kirppikseltä pari vuotta sitten. Muuta vikaa ei ollut, kuin heijastimet pesussa kuluneet lähes pois. Nyt on tälläkin hetkellä tuossa naulakossa odotamassa jo toisen tytön käyttöä. Minä maksoin silloin kympin siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24862347:
Mikäs tämän aloituksen pointti nyt oli? Haalari kuin haalari, so what?? :D
Se vähäinen pointti oli vastata pari viikkoa sitten tekemääni aloitukseen haalarin hinnasta ja lupasin siis kommentoijille laittaa kuvan haalarista in action.

Jos tämä nyt oli palstan turhin aloitus niin ehän siinä.

Porvoon mummo 55 vee kuittaa ja kiittää. Lupaan pysyä jatkossa pois.

Meil oli sama haalari joskus esikoisella. Siitä kului vaan ne tähtiheijastimet pois. Niin ja ne lenkit on rukkasia varten. Reimatecin rukkasissa on taas sitten ne vastaavat lenkit, et saa kiinni noihin haalarin lenkkeihin.
Ihana haalari! Lämmin myös.

Sen verran vielä:
Mun lapseni siis ovat jo 22- ja 27-vuotiaat. En mitenkään ole tietoinen näistä lasten vaatteista nykyään ja siis tuohan on ihanaa, että on vedenpitävä vaate, vaikkakin käytetty.

Hoidan siis lapsenlastani ja säästää meidät molemmat turhalta hikoilulta ulkoilemaan lähtiessä, kun ei tarvii kuriksia ja muita vermeitä laittaa. Kuosihan ei taas meinaa mitään siinä asiassa.

Yhteistyössä