Mun kohdalla on-off-suhde jatkunut kohta 4 vuotta.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelmia

Vieras
En tiedä mitä pitäis tehdä. Emme sopeudu elämään yhdessä, muttemme voi elää kovin kauaa erossa toisistamme. Toisaalta tämä elämä sopii minulle, voin paljon paremmin niin, että tapaamme toisinaan ja silloin täydellä intensiteetillä. Tiedän miehellä olevan joitain muitakin joskus, eikä se minua haittaa. Mutta onko yhteiskunnan vaikea hyväksyä tällaista taiteilijaelämää?

Ei tämä ole vapaa suhde, emme sido toisiamme. Minä en voi antautua kellekään toiselle, mutten uskalla sitoutua avoliittoon. Saako olla onnellinen omalla tavallaan?
 

Yhteistyössä