mun kokemus kaupan kassalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milja

Vieras
olin äitini ja tyttöni kanssa kaupassa.Kuinka ollakkaan vaunuista alkoi kuulua parkua kassajonossa,joten äitini lupasi maksaa pienet ostokseni,jotta pääsisin rauhoittelemaan vauvaa.Siirryin kassasta ohi ja menin vessaan vaihtamaan vaipan.Edessä ollut mummeli oli ihmetellyt nykyajan lapsia...kassa oli todennut että joittenkin lapset on niin huonosti kasvatettuja...huutavat jos ei ostetakkaan karkkia!Äiti oli kysäissyt kassalta onko hänellä ollut koskaan kuukauden ikäistä vauvaa??!

Oltiin kans kerran kaupas kun poika oli aivan vauva. Alkoi sit parkua ja siinä vauvaa hyssyttelin. Ihmiset kyyläs ja pudistivat päitään. Mä siinä sit vaan tokaisin, et eivätkö ihmiset oo ennen nähny huutavaa vauvaa?!? Ennemmin ite kuuntelen vauvan ja pienten lasten huutoa, kun esim. valittavia aikuisia ihmisiä.
Sama koskee kun menee linja-autoon. Enemmän ne pulipursut häiritsee kun kitisevä lapsi.

Mulla sellanen kokemus joka ei liity kaupan kassalle, vaan ihan kotiin: oma isä soitti kännissä ja höpötti niitä näitä, yritin päästä eroon, mutta turhaan... höpöttelin kohteliaasti takaisin koska isäni oli yksinäinen. Sitten huomasin että lapsellani on kakka ja sanoin isälle että nyt täytyy lopettaa, kun vauvalla on kakka. Siihen isäni tuumasi että minkälainen äiti sä oot kun et vaihda lapselles edes vaippaa... :headwall:

Jep, mä olin kerran pojan kaa kassalla, kun poika osas hädin tuskin istua jo siinä kärryssä. Alkoi tietty kitisemään niin eiks jo joku muori sännännyt paikalle päivittelemään, että eikö äiti osta sulle KARKKIA!? :o
Siis poika oli max. puoli vuotias. Ois kai pitänyt sanoa, että nämä nykyajan lapset ei syö karkkia, että hampaat pysyis suussa. Toista se oli silloin sinun aikanasi, ai jai. Ai mut hitsi! Eihän tuolla pojalla edes ole vielä hampaita! :saint: