Mun laihdutus ei ikinä onnistu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,,,,

Vieras
Mun on todella vaikea kieltäytyä herkuista. Se on helppoa sillon kun ei ole mitään erikoista. En itse enää osta herkkuja kaupasta kotiin. Mutta esim anoppi tuo meille usein pullaa yms tullessaan ja moni muukin vieras. Jos niille sanoo ettei tarvitse tuoda mulle tms niin ne ei noteeraa sitä. En tiedä miksi mutta tuntuu että monella täällä maalla etenkin vanhemmilla ihmisillä on sellainen asenne että laihduttaminen on typerää hommaa ja jos ei syö niitä tuomisia on moukka ja epäkohtelias. Eikä kukaan muukaan lähipiirissä yhtään ymmärrä tai osaa ajatella. Siinä ne kahvipöydässä vetää kaksinkäsin munkkeja ja arvaa kykenenkö mä sitten täysin kieltäytymään. En tietenkään. Kaikista tympeintä on se että nää tyypit on hoikkia siitä huolimatta että ne vetää ihan törkeitä määriä herkkuja.

Varaat itse siihen kahvipöytään jotain kevyempää herkkua, ei ole pakko syödä niitä kaloripommeja. Teet vaikka voileipiä joissa salaatti-kurkku-tomaatti-kevyt leikkele.

Sinä itse olet vastuussa, mitä suuhusi laitat. Turha syyttää muita laihdutuksen epäonnistumisesta.
Tätä muuten kuulee aika usein: "laihduttaisin,mutta kun muut tyrkyttää pullaa"

En mä niitä syytä mistään. Vaan kun ne pahoittaa mielensä siitä jos en ota sitä pullaa ja sitte ollaan suutuksissa vaikka kuinka kauan.... se mun mielestä on älytöntä... ja monesti tuntuu että on vaan helpompi sitte ottaa se pulla kun kuunnella sitä motkotusta siitä kuinka moukka mä oonkaan kun en ota heidän vaivoin hankittua pullaa. Monesti olis kanssa kiva ihan pitää se oma hoikistumis suunnitelma omana tietona vaan. Jos sen kertoo jollekkin niin kohta koko kylä puhuu siitä ja sitten kuiskitaan että kuinka ei oo yhtään laihtunut ja plaa plaa...

[QUOTE="Jep";30064817]Ehkä ne muut liikkuu tarpeeksi. Tee säkin sitä niin voit itsekkin välillä syödä sitä pullaa.[/QUOTE]

välillä? ne syö joka päivä pullaa... toisaalta niin mäkin tein joskus ja olin aina hoikka... sitten vaan yhtäkkiä kaikki muuttui ja rupes kiloja kertymään...

En mä niitä syytä mistään. Vaan kun ne pahoittaa mielensä siitä jos en ota sitä pullaa ja sitte ollaan suutuksissa vaikka kuinka kauan.... se mun mielestä on älytöntä... ja monesti tuntuu että on vaan helpompi sitte ottaa se pulla kun kuunnella sitä motkotusta siitä kuinka moukka mä oonkaan kun en ota heidän vaivoin hankittua pullaa. Monesti olis kanssa kiva ihan pitää se oma hoikistumis suunnitelma omana tietona vaan. Jos sen kertoo jollekkin niin kohta koko kylä puhuu siitä ja sitten kuiskitaan että kuinka ei oo yhtään laihtunut ja plaa plaa...

Toinen yleinen tekosyy, kun ei laihdu: muut ihmiset pahoittaa mielensä, kun ei syö pullaa. Anna niiden suuttua, ei sun tarvitse kenenkään mieliksi syödä.

Uusimmat

Yhteistyössä