Mun lapsellani on ihana isäpuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin on

Vieras
Mun nykyinen mieheni on ihana isähahmo lapselleni.
Jaksaa touhuta, piirtää, värittää, ottaa kaikkeen hommaan mukaan, tekee ruuat, iltatoimet, lukee, leikkii, laulaa, ulkoilee.
Mitä mä olen tehnyt että kaiken paskan jälkeen olen ansainnut näin ihanan miehen?
Kertaakaan en ole kuullut että ei kuulu mulle, ei ole mun lapsi. Aina puhuu meistä ja meidän lapsesta :)

Voi että miten ihanaa :) En tarkemmin tilannettasi tiedä, mutta olette varmasti lapsesi kanssa ansainneet tuollaisen ihanan miehen elämäänne :) Oikein liikuttunut olo tuli :) Itsellä ollut myös todella rankkaa ja nyt näyttäisi siltä että olen viimein tavannut sellaisen miehen mistä en ole koskaan osannut uneksiakaan :) Toivottavasti meille käy yhtä hyvin kuin teille :)

Alkuperäinen kirjoittaja näin on;22906295:
Mun nykyinen mieheni on ihana isähahmo lapselleni.
Jaksaa touhuta, piirtää, värittää, ottaa kaikkeen hommaan mukaan, tekee ruuat, iltatoimet, lukee, leikkii, laulaa, ulkoilee.
Mitä mä olen tehnyt että kaiken paskan jälkeen olen ansainnut näin ihanan miehen?
Kertaakaan en ole kuullut että ei kuulu mulle, ei ole mun lapsi. Aina puhuu meistä ja meidän lapsesta :)

Täällä sama tilanne :) en enempää vois toivoa. Meillä kolme omaa ja vanhin mun oma. Myös miehen suku ottaa ihanasti vastaan niinkuin yhteiset lapset.

Mutta miltä mahtaa oikean isän sydämessä tuntua, jos se tärkein, isyys, raastetaan toiselle.
Oletteko miettineet.

Miten otatte sen jos vaikkapa lapsenne sanoisi isän nykyistä äidiksi?

[QUOTE="vieras";22906432]Mutta miltä mahtaa oikean isän sydämessä tuntua, jos se tärkein, isyys, raastetaan toiselle.
Oletteko miettineet.

Miten otatte sen jos vaikkapa lapsenne sanoisi isän nykyistä äidiksi?[/QUOTE]

Tämä isäpuoli ei ole isä vaan ihan nimellä kutsutaan. Lapsellani ei ole kuin yksi isä.

[QUOTE="aloittaja";22906445]Tämä isäpuoli ei ole isä vaan ihan nimellä kutsutaan. Lapsellani ei ole kuin yksi isä.[/QUOTE]

No sitte. Monessa perheessä sitä isäpuolta sanotaan isäksi tai iskäksi, se jotenkin tuntuu väärältä.

[QUOTE="vieras";22906457]No sitte. Monessa perheessä sitä isäpuolta sanotaan isäksi tai iskäksi, se jotenkin tuntuu väärältä.[/QUOTE]
Ei missään tapauksessa meillä, lapsellani on yksi ainoa oikea isä, isäpuolta kutsutaan etunimeltä vaikka rakas hän lapselle onkin.

[QUOTE="vieras";22906457]No sitte. Monessa perheessä sitä isäpuolta sanotaan isäksi tai iskäksi, se jotenkin tuntuu väärältä.[/QUOTE]

Meillä isäpuoli on isä taikka iskä... mutta nuo lapset, joille tuo mies se oikeasti vaan isäpuoli on, eivät omaa isäänsä muista lainkaan. Tämä isäpuoli on ainoa isä, jonka he kykenevät muistamaan.
Biologinen isä on siis kuollut lasten ollessa 1 ja 2v vanhoja.
Nyt he ovat jo 18 ja 16-vuotiaita, ja ovat aina toki tienneet biologisesta taustastaan jne, mutta edelleenkin isäpuolta haluavat isäksi kutsua ja tottahan se sopii mulle kun sopii miehellekin. :)

Mikään ei tunnu niin pahalta kun oma lapsi kertoo silmät tuikkien että käytiin antti-isän kanssa kalastamassa tai tehtiin antti-isän kanssa iso leegolinnoitus. Maailma murenee täysin. Minunhan se isä pitäisi olla.

Yhteistyössä