G
GianaSister
Vieras
Sitä aina lukee juttuja siitä minkälainen taistelu ala-astelaisten kanssa on läksyistä sun muista. Tietysti jotkut tykkää (kuinka moni poika?), mutta pakkopullaa enempi tai vähempi. Mun lapset ovat Steiner-koulussa (viidennellä ja kolmannella) ja läksyjä ei ole juuri lainkaan. Mun mielestä se on hyvä, että lapset saa olla lapsia. Ja mun mielestä on hyvä, että liiallisella pänttäämis-pakottamismeiningillä ei tapeta aitoa tiedonhalua lapsista. Lapsi kyllä ehtii oppimaan vastuulliseksi noiden asioiden suhteen, se on minun mielipiteeni.
Itse en ole käynyt Steiner-koulua, mutta siskoni kävi Steiner-ala-asteen. Silti menestyi heti tavallisella yläasteella kun sinne meni. Mun mielestä aika optimiratkaisu se, että rupee käymään vähän vakavammin koulu vasta seiskaluokalla. Mitäs mieltä?
Itse en ole käynyt Steiner-koulua, mutta siskoni kävi Steiner-ala-asteen. Silti menestyi heti tavallisella yläasteella kun sinne meni. Mun mielestä aika optimiratkaisu se, että rupee käymään vähän vakavammin koulu vasta seiskaluokalla. Mitäs mieltä?