mun lapsi ei oo koskaan kipeenä kipee.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oikeesti, vaik sil olis 40astetta kuumetta, niin sitä ei siitä näe ku ehkä lasittuneesta katseesta.
korvatulehdusta ei huomaa, eikä nyt vesirokkoa.. muutama näppy selässä ja muuten terve.
turhauttavaa ku sit ite on tietysti pois töistä ja sairaan lapsen kanssa kotona, mut ei kehtaa ulkoilla eikä mitää ku ollaan kuitenki saikulla..
sisällä kaatuu seinät päälle kahdessa tunnissa vaikka tehtäis mitä extraa :|

No minä en kyllä tuosta valittaisi :o Onhan tuo nyt paljon kivempi kaikille noin kun taas meillä tuppaa olemaan sitä toista ääripäätä että mennään hyvä ettei ambulanssilla sairaalaan jo pelkän flunssan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No minä en kyllä tuosta valittaisi :o Onhan tuo nyt paljon kivempi kaikille noin kun taas meillä tuppaa olemaan sitä toista ääripäätä että mennään hyvä ettei ambulanssilla sairaalaan jo pelkän flunssan takia.

no en mä nyt tiettenkään sitä tarkottanu et haluaisin lapseni olevan tosi kipee!!!
kunhan puran sitä miten täällä kaatuu seinät taas päälle kun ulkoilu on ainoa miten ton energian saa purettua :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oikeesti, vaik sil olis 40astetta kuumetta, niin sitä ei siitä näe ku ehkä lasittuneesta katseesta.
korvatulehdusta ei huomaa, eikä nyt vesirokkoa.. muutama näppy selässä ja muuten terve.
turhauttavaa ku sit ite on tietysti pois töistä ja sairaan lapsen kanssa kotona, mut ei kehtaa ulkoilla eikä mitää ku ollaan kuitenki saikulla..
sisällä kaatuu seinät päälle kahdessa tunnissa vaikka tehtäis mitä extraa :|

Meillä ollu samanlaista onkelmaa. Muksut kipeenä, muttei KIPEENÄ. Ulkoiltu ollaan henkemme uhalla :D Ei muuten, mut jos joku työfrendi näkee, nii nolottaa :ashamed:

mä en kyllä kehtaa ton kans ulos lähtee :ashamed:
ehkä mennään mummulaan myöhemmin jos tilanne sama ja olkoon siellä sit ulkona, ei kai se vaarallista voi olla vesirokossa jos ei lämpöä/kuumetta ole?
ja mummulle ja vaarille on ok et mennään, muita siel ei oo..

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä en kyllä kehtaa ton kans ulos lähtee :ashamed:
ehkä mennään mummulaan myöhemmin jos tilanne sama ja olkoon siellä sit ulkona, ei kai se vaarallista voi olla vesirokossa jos ei lämpöä/kuumetta ole?
ja mummulle ja vaarille on ok et mennään, muita siel ei oo..

tietenkin voi olla ulkona

Meillä jätkä alkaa hiipua yleensä siinä vaiheessa kun kuume lähentelee 40 astetta... tossa kesä-heinäkuun vaihteessa pojalla oli pneumonia ja jouduttiin sairaalaan niin sielläkin se polilla painatti pitkin liukumäkeä ja kuumetta oli se 40...

Yhteistyössä