Mun mahani! *kuvia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-rantapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-rantapallo

Vieras
Melkein 20kg onnistuin keräilemään raskauden aikana, kuukaudessa pääsin niistä eroon ja nyt on lähtenyt vielä lisääkin. Pakko hehkuttaa kun luulin et mulla ois kesälläkin vielä hirveesti kiloja jäljellä :D

Kuvissa tosin näytän mielestäni vähän hoikemmalta kuin normaalisti?? mutta eipä ne nyt hirveesti voi valehdella, en vedä mahaa sisään tai mitään.
Eka kuvassa 1vko ennen synnytystä, loput on otettu synnytyksen jälkeen. Viimenen kuva otettu tänään ja sunnuntaina tulee 13vko synnytyksestä :)

Ja joo onhan tossa mahassa vielä töitä tehtävänä et saan siitä sellaisn kun haluan ja arvethan on rumia eikä ikinä lähde kokonaan ymsyms. mutta oon mä aika tyytyväinen jo :)

Mä en valitettavasti kyllä noissa synnytyksen jälkeisessä kuvissa nää oikeastaan lainkaan eroja? En sit tiedä onko silmissä vikaa.. sivukuvista voisi nähdä paremmin?

Mulla myös tuli 20 kiloa molemmissa ja oli isot vauvat. Ei tullut onneksi arpia ollenkaan. Tokasta iho rypistyi navan ympäriltä himpun. Karmeeta kun tollasiin asioihin ei voi oikein edes vaikuttaa.

hirveästi rasvailin ihoa aamuin illoin masusta ja vältyin raskausarvilta lähes kokonaan! ihan itsekin yllätyin kun löytyi vain pieni, noin 10cm, alue missä oli arpia. pajnoa tuli kuitenkin 20kg lisää. onneksi kuuntelin mummuani joka neuvoi rasvaamaan.. :)

[QUOTE="jossukka";23272082]hirveästi rasvailin ihoa aamuin illoin masusta ja vältyin raskausarvilta lähes kokonaan! ihan itsekin yllätyin kun löytyi vain pieni, noin 10cm, alue missä oli arpia. pajnoa tuli kuitenkin 20kg lisää. onneksi kuuntelin mummuani joka neuvoi rasvaamaan.. :)[/QUOTE]
Ihotyyppi siihen vaikuttaa. Rasvaaminen ei juurikaan. Tutkittu juttu.

[QUOTE="vieras";23272103]Ihotyyppi siihen vaikuttaa. Rasvaaminen ei juurikaan. Tutkittu juttu.[/QUOTE]

samaa mieltä. itse en rasvannut ollenkaan eikä arpia... vaikuttaisiko ennemmin ehkä ikä? seuraava lapsi tulossa ehkä kymmenen vuotta myöhemmin edellisestä, mitenköhän nahka venyy...

No mulla tuli 17kg eikä yhtään raskausarpea mutta se venähti niin etten ikinä saa sitä löysää nahkaa imeytymään tai haihtumaan pois, sekin on tosi rumaa :x.
Musta ap: vatsa on hienosti kutistunut 12 viikossa. Arvet on ihan sivuseikka, ne nyt vaan on eikä katoa joten turha niitä on siunailla.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="jossukka";23272082]hirveästi rasvailin ihoa aamuin illoin masusta ja vältyin raskausarvilta lähes kokonaan! ihan itsekin yllätyin kun löytyi vain pieni, noin 10cm, alue missä oli arpia. pajnoa tuli kuitenkin 20kg lisää. onneksi kuuntelin mummuani joka neuvoi rasvaamaan.. :)[/QUOTE]

minäkin rasvailin joka päivä 3. kuulta asti. ja kuorin suihkussa niin kuin apteekissa kehotettiin. silti vaan on samanlaiset arvet kuin ap:llä.