Mun mahani! *kuvia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-rantapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minttu";23272407]Tehtiinkö sulle hätäsektio vai mistä pystyarpi? Jos tehtiin, miten ihmeessä olet voinut kuntoilla?[/QUOTE]

pystyarpi on varmaan linea negra.

[QUOTE="utelias";23272091]Hyvin olet saanut masua pois, hienoa! :) Saanko kysyä että onko sinulle tehty hätäsektio vai onko kyseessä raskausarpi joka menee tuossa keskellä vatsaa?[/QUOTE]

Öö jos meinaat tuota pystyssä olevaa viivaa nin se on kyllä linea negra joka ei ole vielä hävinnyt :D muut on raskausarpia. ihan alakautta synnytin.

[QUOTE="vieras";23272129]samaa mieltä. itse en rasvannut ollenkaan eikä arpia... vaikuttaisiko ennemmin ehkä ikä? seuraava lapsi tulossa ehkä kymmenen vuotta myöhemmin edellisestä, mitenköhän nahka venyy...[/QUOTE]

....olen saanut lapseni 19v, 23v, 33v ja nyt tulevan 34v eikä kenestäkään ole jäänyt raskausarpia tai roikkuvaa ihoa vaikka painoa on jokaisen odotoksen myötä tullut rapiat 20 kg joista suurinosa valtaisaa vatsaa. Normisti olen hyvin hoikka. Olen aina ollut käyttänyt vartalovoiteita mutta eiköhän se suurin tekijä ole juuri nuo geenit ja kudostyyppi.

Ainoa minkä huomasin nyt 30 v synnyttäjänä oli että paino ei jäänyt ihan kaikki samantien sairaalaan vaan lähti hieman hitaammin eikä kaikki ihan itsekseen kuten parikymppisenä.