mun miehellä on NUHA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
Mutta! HUOMIOIKAA- miestäni lainaillen :

"tää ei oo niiku nuha. tässä ku nenä kokoaja vuotaa"
"vaikee selittää,täs on niiku tosi vaikee hengittää ku on tukossa kokoajan.."
"mul on tosi kipee olo, ihanku ois jotenki kuollu"
"ei mulla oo kuumetta, mut tää olo on ku olis tulessa nenä"
"aijaijaiaijai.kyllä on ilkee olo.voivoivoi"
"aijaijai.tää paperi on niin kovaa niistää ,nenäiho menee rikki..aijaijai"

taas sitä tajuaa hetkeksi miksi luonto on hoitanut niin, että naiset esimerkiks synnyttää lapset :xmas:

Mutta! HUOMIOIKAA- miestäni lainaillen :

"tää ei oo niiku nuha. tässä ku nenä kokoaja vuotaa"
"vaikee selittää,täs on niiku tosi vaikee hengittää ku on tukossa kokoajan.."
"mul on tosi kipee olo, ihanku ois jotenki kuollu"
"ei mulla oo kuumetta, mut tää olo on ku olis tulessa nenä"
"aijaijaiaijai.kyllä on ilkee olo.voivoivoi"
"aijaijai.tää paperi on niin kovaa niistää ,nenäiho menee rikki..aijaijai"

taas sitä tajuaa hetkeksi miksi luonto on hoitanut niin, että naiset esimerkiks synnyttää lapset :xmas:

No mä olen nainen ja jos nuha iskee niin olen todella yleiskunnoltani nollassa.Sattuu ja särkee ja on paha olla. Ymmärrän miestäsi oikein hyvin. Ei toisen oloa saa vähätellä vaikka se susta onkin VAIN nuha.

[QUOTE="hep";23222740]No mä olen nainen ja jos nuha iskee niin olen todella yleiskunnoltani nollassa.Sattuu ja särkee ja on paha olla. Ymmärrän miestäsi oikein hyvin. Ei toisen oloa saa vähätellä vaikka se susta onkin VAIN nuha.[/QUOTE]

no minusta siinä on silti pilkahdus pientä huvittavuutta. iso ,raavas mies ja tekee kuolemaa, kun nenä vuotaa ;)
mutta kyllä mä häntä paapon kipeenä, älä pelkää :D

no minusta siinä on silti pilkahdus pientä huvittavuutta. iso ,raavas mies ja tekee kuolemaa, kun nenä vuotaa ;)
mutta kyllä mä häntä paapon kipeenä, älä pelkää :D

Älä säkään valita kun oot flunssassa seuraavan kerran. Ärsyttää vaan tämä ajattelu että "jos mua ei satu ja särje kun on nuha, niin ei voi ketään muutakaan" Ihan kuin moittisit miestäsi. Se kuva alotuksesta tuli.

Hahahaha, toi on niin tyypillistä. Viimeks kun mun mies oli kipee, oltiin mökillä, niin hän aluks käveli mun perässä koko ajan ja mussutti kaikesta mitä teen, ja lisäksi joka toinen lause oli kans "mä oon tosi kipee, tuntuu etten saa henkee, mua sattuu" jne. Kun koitin patistaa sänkyyn jos on noin huono olo, hän pysyi siellä aina 10 min kerralla ja taas lähti vaeltamaan mun perässä kitisten. Jossain vaiheessa meni hermo ja sanoin tiukemmin että nyt loppu toi pelleily, niin mies alkoi itkemään ( :O ) ja sen jälkeen alkoi vaatimaan että mun pitäs suunnilleen lähteä ajamaan hänet lääkäriin (mulla ei oo ees korttia), vaikka kyseessä oli vaan flunssa. :D

No lähdin sitten mukaan sinne terveyskeskuksees, jossa sain antibiootteja (jotain nopeavaikutteisia, 2 tablettia) en muista miksi. Mies sitten kiskaisi ne naamaan, ja seuraavaksi kun ajettiin takas mökille niin tulikin ihmeparantuminen. Ne lääkkeet oli siis tosi nopeavaikutteisia, alle 15min ottamisesta mun mies oli ihan terve. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="hep";23222786]Älä säkään valita kun oot flunssassa seuraavan kerran. Ärsyttää vaan tämä ajattelu että "jos mua ei satu ja särje kun on nuha, niin ei voi ketään muutakaan" Ihan kuin moittisit miestäsi. Se kuva alotuksesta tuli.[/QUOTE]

No voi ei. Onko sulla huono aamu? Ihan oli tarkoitus vähän puolivitsillä heittää tämä,ikävä että et halunnut edes yrittää sitä ymmärtää.

[QUOTE="hep";23222786]Älä säkään valita kun oot flunssassa seuraavan kerran. Ärsyttää vaan tämä ajattelu että "jos mua ei satu ja särje kun on nuha, niin ei voi ketään muutakaan" Ihan kuin moittisit miestäsi. Se kuva alotuksesta tuli.[/QUOTE]

Onko sulla pipo jotenkin kireellä vai eikö täällä saa vitsiä enää heittää?

Hahahaha, toi on niin tyypillistä. Viimeks kun mun mies oli kipee, oltiin mökillä, niin hän aluks käveli mun perässä koko ajan ja mussutti kaikesta mitä teen, ja lisäksi joka toinen lause oli kans "mä oon tosi kipee, tuntuu etten saa henkee, mua sattuu" jne. Kun koitin patistaa sänkyyn jos on noin huono olo, hän pysyi siellä aina 10 min kerralla ja taas lähti vaeltamaan mun perässä kitisten. Jossain vaiheessa meni hermo ja sanoin tiukemmin että nyt loppu toi pelleily, niin mies alkoi itkemään ( :O ) ja sen jälkeen alkoi vaatimaan että mun pitäs suunnilleen lähteä ajamaan hänet lääkäriin (mulla ei oo ees korttia), vaikka kyseessä oli vaan flunssa. :D

No lähdin sitten mukaan sinne terveyskeskuksees, jossa sain antibiootteja (jotain nopeavaikutteisia, 2 tablettia) en muista miksi. Mies sitten kiskaisi ne naamaan, ja seuraavaksi kun ajettiin takas mökille niin tulikin ihmeparantuminen. Ne lääkkeet oli siis tosi nopeavaikutteisia, alle 15min ottamisesta mun mies oli ihan terve. :D

mä haluun kans tollasii pillereitä meille :D

Aamulehdessä oli niin osuva Eeva-Liisa Kiviniemen blogikirjoitus aiheesta Mies sairastaa.
Koitin linkittää, mut en onnistunu.
Meil on kans ihan sama et vaikka olisin viittä vaille koomassa niin mies huutelee et "voisitko, ehtisitkö, pystysitkö sitä ja tätä..." Ja jos jotain asioita pitää saada tapahtumaan (lapsille ruokaa, pisut, pesut jne) niin nainen ei niin kipeä olekaan etteikö ne taipuis, ja mikä tahansa oireilu vie miehen toimintakyvyn ihan tyystin... Ja jos mies sairastaa niin se kuuluu ja näkyy ja toipumisaika viimeisen oireenkin jälkeen on vielä monta päivää ;)

Onko sulla pipo jotenkin kireellä vai eikö täällä saa vitsiä enää heittää?

Ai niin,olisi pitänyt muistaa että ämmät haluaa taas haukkua äijiään kun ne ovat niiiiiiiiin reppanoita ;) Ei ole pipo kireällä ei. Mulla on itselläkin nuha päällä ja olen todellakin sohvan pohjalla läppärin kanssa. Jos joku tuli pilkkaamaan mun sairastamistani nyt niin kyllä antaisin tulla.

No mun mies on samanlainen, viimeksi kun olin 39,6 asteen kuumeessa niin hän oli oikein kiukkunen kun mä sairastin ja jouduin makailemaan sohvalla. No sit seuraavalla viikolla hän oli sairas mutta kuumetta ei ollut kuin 37,3 mutta siitä huolimatta hän makasi 3 päivää peittojen alla kun oli niin kurja olo :laugh:. Sama jos mä sanon että "taidan olla tulossa kipeäksi", niin johan mies parin minuutin päästä ilmoitti olonsa olevan tosi huono ja sairas :D. Mun kulta :heart:!

:D Voi rassukkaa. Keitä sille kuumaa mehua, peittele sänkyyn ja Bepanthenia nenään.

Mun mies sairastaa tosi harvoin, ja silloin kun se sairastaa, sillä on ihan kuninkaan oltavat, kun mä passaan sitä ihan oma-aloitteisesti. :ashamed: mulla iskee joku hoivavietti.

[QUOTE="hep";23222928]Ai niin,olisi pitänyt muistaa että ämmät haluaa taas haukkua äijiään kun ne ovat niiiiiiiiin reppanoita ;) Ei ole pipo kireällä ei. Mulla on itselläkin nuha päällä ja olen todellakin sohvan pohjalla läppärin kanssa. Jos joku tuli pilkkaamaan mun sairastamistani nyt niin kyllä antaisin tulla.[/QUOTE]

Sinulle toivotan parempaa vointia. :) Ei täällä ole ketään haukuttu tai reppanuus-pisteitä kerätty, tulkitset nyt asian jotenkin ihan hassusti. :)

Itselle kuume vaikuttaa todella vittumaisesti, eikä tartte olla kovinkaan paljon edes kuumetta niin olen ihan remontissa. Kaipa tämäkin on yksilöllistä.

:D

Ihana :heart: Mun kokemus miehistä on, että kun ne sairastaa, niin ne kanssa sairastaa. :whistle: se on joku syndrooma, kaadutaan saappaat jalassa sitten kun mennään. :D

Jep. Mummukin aina tuhahteli papan selän takana että taas mennään ja voivotellaan, kyllä miehet on sitten heti kipeitä........
Ja piti perään puheen naisista ja synnytystuskista ja siitä että koti ja perhe pitää hoitaa joka lenssussa ja mies makaa kintut kohti kattoa heti kun vähän aivastaa... :D

Yhteistyössä