mun miehellä on NUHA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";23222867]Aamulehdessä oli niin osuva Eeva-Liisa Kiviniemen blogikirjoitus aiheesta Mies sairastaa.
Koitin linkittää, mut en onnistunu.
Meil on kans ihan sama et vaikka olisin viittä vaille koomassa niin mies huutelee et "voisitko, ehtisitkö, pystysitkö sitä ja tätä..." Ja jos jotain asioita pitää saada tapahtumaan (lapsille ruokaa, pisut, pesut jne) niin nainen ei niin kipeä olekaan etteikö ne taipuis, ja mikä tahansa oireilu vie miehen toimintakyvyn ihan tyystin... Ja jos mies sairastaa niin se kuuluu ja näkyy ja toipumisaika viimeisen oireenkin jälkeen on vielä monta päivää ;)[/QUOTE]
onneks mun mies ei ole tuollainen. jos olen kipeä mies tosiaan hoitaa kotiaskareet ja minä saan levätä. ja jos mies on sairaana niin minä teen kotityöt ja mies lepää.

Mutta! HUOMIOIKAA- miestäni lainaillen :

"tää ei oo niiku nuha. tässä ku nenä kokoaja vuotaa"
"vaikee selittää,täs on niiku tosi vaikee hengittää ku on tukossa kokoajan.."
"mul on tosi kipee olo, ihanku ois jotenki kuollu"
"ei mulla oo kuumetta, mut tää olo on ku olis tulessa nenä"
"aijaijaiaijai.kyllä on ilkee olo.voivoivoi"
"aijaijai.tää paperi on niin kovaa niistää ,nenäiho menee rikki..aijaijai"

taas sitä tajuaa hetkeksi miksi luonto on hoitanut niin, että naiset esimerkiks synnyttää lapset :xmas:

Meillä taas toisin päin. Vaimo valittaa joka vaivasta, pienestäkin. Itse en jää helposti sängynpohjalle. Jos tauti kaataa sänkyyn, niin olen mielummin rauhassa ilman mitään paapomista. Tämän takia ihmettelen suuresti miksi luonto on hoitanut siten, että nainen esimerkiksi synnyttää lapset.

mun mies on taas sellainen työnsankari, että 39 kuumeessa menee töihin kun eihän kaveria voi jättää pulaan, dramaattisesti tekee kaikki kotihommat kipeenä (terveenä kykenee aivan täysin istumaan sohvalla läppärinsä kanssa 4 h nousematta vaikka lapsilla valuis verta ja suolenpätkiä ulos )
Se se vasta ärsyä onkin, kun sit jos itte vois vaikka vähän levät kipeenä, niin alkaa hirmuinen mökötys miten HÄN on kuitenkin tehnyt sitä ja tätä...

[QUOTE="vieras";23223336]mun mies on taas sellainen työnsankari, että 39 kuumeessa menee töihin kun eihän kaveria voi jättää pulaan, dramaattisesti tekee kaikki kotihommat kipeenä (terveenä kykenee aivan täysin istumaan sohvalla läppärinsä kanssa 4 h nousematta vaikka lapsilla valuis verta ja suolenpätkiä ulos )
Se se vasta ärsyä onkin, kun sit jos itte vois vaikka vähän levät kipeenä, niin alkaa hirmuinen mökötys miten HÄN on kuitenkin tehnyt sitä ja tätä...[/QUOTE]

:D

Yhteistyössä