mun miehelle on tapahtunut jotain enkä saa sitä puhumaan.. ei kuulema ole mitään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen vaimo

Vieras
mutta kyllä mä näen. 8vuotta oltu yhdessä ja oltu onnellisia.
ja nyt yhtäkkiä mies onkin muuttunut täysin. ennen huomioi, halas ja rakasti. nykyään semmoset on kuulema NÖSSÖJEN hommia. TOSIMIEHET ei puhu eikä pussaa. hän ei kuulema enää yhtäkkiä osaa enää huomioida toista ja naisen huomioiminen on nöyristelyä. hän ei missään tossun alla ole. mun ei tarvii kun pyytää et veis esim.roskat mennessään niin hän tekee siitä numeron että vaikka nyt viekin niin ei tarkoita et on tossun alla?! TÄH?! kotitöiden tekeminen on loppunu kokonaan, akkojen hommia kuulema.
mitä helvettiä?! sanoin, et tosimies puhuu ja pussaa ja on AIKUINEN eikä tollanen, mut ei tainnu mennä perille.
yritin kysellä et onko joku työkaveri tms sit vittuillu sille et olis tossun alla tms, mut ei kuulema.. mä en käsitä, tää on ihan hirveetä, mun miehestä on tullu ihan paska alle vuodessa.

Itse kukin osaa näytellä herrasmiestä aikansa. 7 vuotta hipoo jo ennätyksiä että oikeastaan saisit olla tyytyväinen. Itselläni on sillai vähän toisin päin että tulee heiteltyä noita tosimies-herjoja kun on muita kuulemassa mutta omalla porukalla käyttäydyn nössösti. Olen tutkinut että parempi tussun alla kuin taivasalla.

Viimeksi muokattu:
tuo oudolta kuulostaa...Epäilisin tosiaan että joku työkaveri tai rakastajatat tms on jauhanu paskaa. Tai jos äijä on eksyny sairaaseen uskonnolliseen yhteisöön jossa miehisyys todistetaan alistamalla muuta perhettä. No, varmaan ei nää vaihtoehdot päde jos tiedät ettei mahdollisia. Lukenu jotain hömppä kirjaa?

Muutos käytöksessä kertoo muutoksesta muuallakin. Kun mulla oli suhde naimisissa olevaan,niin se lopetti helyysjutut kotona - se vois olla yks syy. Tulee huono omatunto jos pelehtii kahden kanssa?

Heh heh. Selkeästi miehesi on vähän jakanut ajatuksiaan miesporukassa. Ja joku siellä on sanonut, että hän on tossun alla kun tekee kotihommia, hellii sinua tms. Nyt sitten itsekin epäilee asiaa.

Mies on löytänyt sisäisen minänsä...
Tai etsii siitä. Mulla ainakin on noin 10 vuoden välein kausi, jolloin teen "oman elämäni inventaariota". Tarkoittaa käytännössä sitä, että alan pohtimaan enemmän sitä, millaista elämäni on, miten tyytyväinen siihen olen ja haluanko muuttaa elämässäni jotain. Muuten sitä menee kuin höyryveturi suoraa rataa eteenpäin ja vanhana miettii, mikä kaikki jäikään tekemättä.

Jotenkin tuntuu oudolta, että aikuinen mies olis jätkien juttujen vietävissä siinä määrin, että persoonallisuus muuttuu, jos kaverit on asioista eri mieltä. Taitaa mies-raukka kärsiä jostain mielenterveysongelmista.

Itse kukin osaa näytellä herrasmiestä aikansa. 7 vuotta hipoo jo ennätyksiä että oikeastaan saisit olla tyytyväinen. Itselläni on sillai vähän toisin päin että tulee heiteltyä noita tosimies-herjoja kun on muita kuulemassa mutta omalla porukalla käyttäydyn nössösti. Olen tutkinut että parempi tussun alla kuin taivasalla.

Oot hätkähdytävästi mun miehen kaltainen ;) Tosin mulla mies heitää "tosimies-läppää" ihan munkin paikalla ollessa, ei siis pelkästään äijäpoppoossa. Menee hyvästä (?ainakin mun mielestä) huumorista. Tosielämässä hyvin huomaavainen jne.

Mut kyllähän aika mulkoiluja saa joidenkin kavereidensa tosikkon muijilta; ajattelevat varmaan että mäkin olen tosi säälittävä tapaus kun moisen ukon kanssa elän ;) Mies vielä tykkää pistää näitten tosikkonaisten kanssa pökköä pesään; ihan kiusallaan. Eihän tän elämän pitäs niin kamalan vakavaa olla, vuorovedoinhan tässä mennään. Kummallakin aikansa/tilanteensa olla tossun alla. Siihen pitäs vaan oppii nöyrtyyn =)

Yhteistyössä