4v vuotta meni hyvin, mutta nyt on tapahtunut jotain ja mun sydämeen sattuu.. ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskissaan

Vieras
mulla on ihana mies, alettiin seurustella kun mun lapsi oli vielä vauva. mun mies rakasti mun lasta yli kaiken, ne on 4v olleet kun paita ja peppu ja todella tärkeitä toisilleen.
nykyään mies vaan tiuskii ja huutaa mun lapselle.
tämäkin aamu alkanu hirveällä kiukuttelulla MIEHEN PUOLELTA.
lupasin illalla lapselle että se saa pelata pleikkaa aamusta hetken.
no, aloin asentaa peliä kun mies tuli sohvalle ja alko huutaa et hän katsoo nyt teksti tvtä ja tähän aikaan aamusta mitää pelata perkele. lapsi alko huuli väpättäen sille et kun äiti lupas, mies huusi sille et "LUPAS JA LUPAS TAAS JOO!!" se on kun myrkyn niellyt, ihan kamala ihminen just nyt.
mä sanoin sille et jos on pakko olla tollanen, nii mee muualle sitten, et meidän lauantaita et pilaa ja siitäkös se riemastu. nyt täällä sitten on itku kurkussa sekä mulla että lapsella ja mies istuu naama norsunvitulla sohvalla kaukosäädin kädessä kun mikäkin diktaattori. se määrää nykyään kaikesta, mitään me ei saada tehdä kun se tulee huutaan ja sabotoimaan.
sanoin sille, et toivottavasti olet nyt tyytyväinen, kello on puoli yhdeksän aamulla ja lauantai pilalla! siihen se ei sanonu mitään, ilmeestä päättelin et kolahti, mut ei voi antaa periks.
mua oksettaa koko ihminen.
ja muutos tapahtunut ihan parissa viikossa.
koko ajan se on ollu kotona, et mitään suhdetta mun on sille vaikee kuvitella, mutta mä kyllä kohta jätän sen.

mies on yksityisyrittäjä ja töitä piisaa, mä oon nähnyt kaikki paperit ja lappuset, eli en usko et on sitä.. paitsi jos painaa liikaa hommia.. en minä tiedä, mutta tollanen lapsellinen lapselle kiukutteleminen menee yli mun ymmärryksen!!!
oikeesti yksikin keskustelu meni jotakuinkin näin tänä aamuna:
lapsi: äiti lupas et saan pelata
mies: entäs sitte
lapsi: no se lupas...
mies: entäs sitten?!
lapsi: mä haluaisin jo pelata..
mies: entäs sitten??!

jnejnejne. siis ääliö.

Yleensä kun ihminen hakemalla hakee riitaa, on hänellä paha olo itsellään ja kyse on jostain isommasta yleensä kuin väärällä jalalla nousemisesta ja yleisestä kusipäisyydestä.

Kuten "entä" sanoi, stressiä jollain elämän osa-alueella.

mua huolettaa ton lapsen puolesta, mä en käsitä et aikuinen ihminen voi naps vaan alkaa olla noin tyly pienelle viattomalle lapselle!! mä en tunne koko ihmistä ja se ei puhu mulle. ole tässä nyt sitten... huolettaa, pelottaa, itkettää, epäilyttää, satuttaa...

Voisko olla että on johonkin ihastunut?
Meillä oli tuollasta eksän kanssa aina kun sillä oli joku "kierroksessa".

Musta sun kannattaa puhua miehelle sama kuin tänne.
Että isosti jotain muuttunut,huomaako itse sen.

Mäkin eksän kanssa eläessä ja pettäessä,purin kiukkuni ukkoon.Halusin nähdä hänet tyhmänä ja halusin että meillä on ihan paskaa..
JOtta olis helpompi mennä toisen syliin taas.

nyt se haukku mut kusipääks kun en tiedä missä sen sukat on.
me lähdetään nyt lapsen kanssa meneen täältä, mulle piisas.
kiitos kun luitte, itseä helpotti jakaa tämä tänne ennemmin kun hautoa itsekseni.. ja irl mua ei varmaan kukaan ees uskois kun mun mieshän on niiiiiin ihana.....!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensä kun ihminen hakemalla hakee riitaa, on hänellä paha olo itsellään ja kyse on jostain isommasta yleensä kuin väärällä jalalla nousemisesta ja yleisestä kusipäisyydestä.

Kuten "entä" sanoi, stressiä jollain elämän osa-alueella.

Kyllä, meillä käydään nyt parisuhdeterapiassa yht äkkiä (10v jälkeen)alkaneen miehen huonon käytöksen takia. Samanlaista käytöstä kun apn miehellä ja oma paha olo syynä, mutta vaikuttaa tietenkin kovasti minuun ja lapseen. Suunta on meillä nyt hyvä, mutta muistakaa, ettei tollasta tarvitse perheessä kestää.

Yhteistyössä