Mun mies alkaa pehmetä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Meillä on ollut tuo kissa reilun puoli vuotta. Mies ei ole siitä ikinä erityisemmin tykännyt. Kyllä se sitä sietää mutta aika pahoja ärsytyksiä kissa on miehessä aiheuttanut.

Viime viikolla olin lasten ja kissan kanssa muutaman päivän reissussa, mies oli kotona. Mies tuumasi meidän kotiutumisen jälkeen: "Tiedätkö mikä on aika jännä juttu? Mulla oli teitä ikävä. Tai eihän se ole mikään ihme että mulla sua ja lapsia oli ikävä mutta tuota kissaakin tuli melkein ikävä. :D Sitä on jotenkin niin tottunut siihen että kuuluu teputusta koko ajan, tuntui ihan oudolta kun sitä ei kuulunut."

Ja sen jälkeen nuo on ollut ylimpiä ystäviä, kissa viihtyy miehen vieressä ja mies rapsuttelee sitä molempien näyttäessä kovin tyytyväisiltä. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Teillä taitaa kans siellä olla jo kivan kokoinen katti? :whistle: Ja ootko milloin ajatellu lähteä näyttely maailmaan mukaan.?? ;)

Nelikiloinen. :whistle:

Mulla on vähän harkinnassa ensi kevään näyttely täälläpäin. Jos vaan raaskin ostaa näyttelyverhot ja muut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Teillä taitaa kans siellä olla jo kivan kokoinen katti? :whistle: Ja ootko milloin ajatellu lähteä näyttely maailmaan mukaan.?? ;)

Nelikiloinen. :whistle:

Mulla on vähän harkinnassa ensi kevään näyttely täälläpäin. Jos vaan raaskin ostaa näyttelyverhot ja muut. :D
Ääh äkkiäkös ne verhot ompelee jostain kaapinpohjalle jääneestä vanhasta lakanakankaasta. :D Mulla on tuolla kaapissa jo täytettynä ilmottautumislomakkeet turkuun kunhan vielä sais maksettua ja postitettua.. :snotty: Kaks sertiä jos napsahtais sit olis simo premieeri. *pörhistelee*. :whistle:

Siis mä ompelisin? :o Puuttuu vain ompelukone ja taito. :D Lisäksi mä tarvin näyttelyyn tukihenkilön, en mä osaa siellä mitään tehdä jos joku kokeneempi ei neuvo mua. :snotty:

Mutta on varsin kivaa kun mies tulee tuon korvaeläimen kanssa juttuun. Jos saisi vaikka toisen (kissan siis, ei miestä :whistle: ) jossain vaiheessa...

Siis mä ompelisin? :o Puuttuu vain ompelukone ja taito. :D Lisäksi mä tarvin näyttelyyn tukihenkilön, en mä osaa siellä mitään tehdä jos joku kokeneempi ei neuvo mua. :snotty:

Mutta on varsin kivaa kun mies tulee tuon korvaeläimen kanssa juttuun. Jos saisi vaikka toisen (kissan siis, ei miestä :whistle: ) jossain vaiheessa...
En mäkään osaa ommella en sitten yhtään joten mä laitoin äidin asialle.. :whistle: En mäkään tonne turkuun muuten lähtis,mut kun sinne lähtee myös blääh ja simon kasvattaja joten saan taas pukata niille simon näyttämisen eikä tarvi yksin olla pallo hukassa. :snotty:

Kai sitä voisi yrittää käyttää äitiä itsekin. :D

Vois tulla aika jännä reissu kun yksin lähtisin kissan kanssa. Jäisi varmaan sertit saamatta kun en ikinä osaisi koko kattia viedä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tylsääkin voisi vähän tulla jos ei olisi ketään tupakkataukoseuraksi.

Kai sitä voisi yrittää käyttää äitiä itsekin. :D

Vois tulla aika jännä reissu kun yksin lähtisin kissan kanssa. Jäisi varmaan sertit saamatta kun en ikinä osaisi koko kattia viedä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Tylsääkin voisi vähän tulla jos ei olisi ketään tupakkataukoseuraksi.
Lähdet meidän kans sitten ens vuonna niin löytyy juttu/tupakkaseuraa.. ;)

Vähän samaa meilläkin...
Ärhentelee ja kiroilee, kun kissat pyörivät jaloissa. Mutta kun illalla elikot avaavat meidän makkarimme oven ja tulevat hyrisemään ja pörisemään, muuttuu äänensävy, vaikkakaan eivät sanat... "äh, helvetti :heart: kissa-perkele, vie ny se persees pois mun tyynyltä.. :heart: Kato ny tätä älytöntä luontokappaletta, ku se tunkee ittensä tähän meidän väliin karvojansa pudottelemaan :heart: ..."

:kieh: Hassu...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
sulosta! :heart: *mäkin haluan kissan*

Suosittelen. :D Kissa on kiva.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2782089.jpg

Ihana!! :heart: :heart: Kunhan tuo meikäläisen pikkueukko kasvaa sen verran että ei enää vedä kissoja hännästä niin sitten meille kyllä tulee pieni karvapallo!! :heart:

Jos mulla ei olis samanlaista ja näkisin ton nyt ekaa kertaa takuu varma kommentti olis"helvetin ruma kissa.* :D ;) :heart:

Minä olin kysyä, että mitä helvettiä tuolle vampyyrille on tapahtunut, että tuon näköiseksi on mennyt? :o :saint: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Ihana!! :heart: :heart: Kunhan tuo meikäläisen pikkueukko kasvaa sen verran että ei enää vedä kissoja hännästä niin sitten meille kyllä tulee pieni karvapallo!! :heart:

Meillä on 2- ja 4-vuotiaat lapset täällä ja hyvin on mennyt. =) Karvapalloksi tuota meidän tapausta ei kyllä voi sanoa. :D Mikä on tosin varsin kätevää, mustissakaan paidoissa ei näy karvat.

Pintelinin kanssa voisin olla jopa samaa mieltä. Nyt kun noita on pidempään katsellut niin on ne vaan kaikkein suloisin rotu. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Minä olin kysyä, että mitä helvettiä tuolle vampyyrille on tapahtunut, että tuon näköiseksi on mennyt? :o :saint: :laugh:

"Mitä, mustako puhut?"
http://www.aijaa.com/v.php?i=2782145.jpg

:laugh: :laugh:

"En ollu siellä päinkään... mä olin kaverien kanssa korttia pelaamassa, kysy vaikka Maralta... eiku Peralta."

Meillä on 2- ja 4-vuotiaat lapset täällä ja hyvin on mennyt. =) Karvapalloksi tuota meidän tapausta ei kyllä voi sanoa. :D Mikä on tosin varsin kätevää, mustissakaan paidoissa ei näy karvat.

Pintelinin kanssa voisin olla jopa samaa mieltä. Nyt kun noita on pidempään katsellut niin on ne vaan kaikkein suloisin rotu. :heart:

Juu, meikäläisen 3v. kun tykkää kissoista vähän liikaa, tuppaa rakastamaan vähän liian rajusti (siskon katti on kyl saanu kovasti tuta tätä)... ;) lienee parempi ootella vielä jonkin aikaa... On kyl varmasti aika kätsyä kun ei ole karvaa joka paikassa, sulonen kyl tuo teidän kisuli... :)

Mä olin eilen kissojen esittelynäyttelyssä ja voi surkeus että siellä oli ne kaikki kolme cornaria mitkä paikalla oli surkeen ja epäsiistin näköisiä. :/ Noh tarttu sieltä taas simolle uusia leluja mukaan ja ostin sille uuden hiekkalaatikon katolla varusteltuna(vähän samantapainen ku kuljetus boxi)..Ajattelin josko tuota hiekkaa ei tulis niin paljoo lattialle ja paskan hajukin jäis seinien sisäpuolelle.. :x :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2782161.jpg

On minullakin kaveri... :D

Kaveri on kiva olla. :heart: Mullakin on kaveri sylissä nyt, pitäisi lähteä nukkumaan itse mutta kun toinen näyttää niin tyytyväiseltä tuossa...

Pintelin, katollinen boksi on aika kiva. Kyllä se paska sieltäkin haisee mutta ei kovin kauas. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2782161.jpg

On minullakin kaveri... :D

Kaveri on kiva olla. :heart: Mullakin on kaveri sylissä nyt, pitäisi lähteä nukkumaan itse mutta kun toinen näyttää niin tyytyväiseltä tuossa...

Pintelin, katollinen boksi on aika kiva. Kyllä se paska sieltäkin haisee mutta ei kovin kauas. :D
Ajattelin vielä kyhätä verhot tohon luukun eteen ja parit vunderbaumit sisäpuolelle katosta roikkumaan.. :whistle:

Ajattelin vielä kyhätä verhot tohon luukun eteen ja parit vunderbaumit sisäpuolelle katosta roikkumaan.. :whistle:

Tunnelmaa tavoitellen ehdotan myös sopivaa lukemistoa: kissapetoja esitteleviä lehtiä tms...