Mun mies ei enää halua mua:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahna

Vieras
ja toista sillä ei oo sitten, sen tiiän. Se haluis että pukisin jotain seksiasuja, oon lihonnut, varmaan näyttää hyvälle:(ja haluis että ääntelisin, mut tuntuu etten voi kun lapset kotona. Oon tällänen paska lahna. Vittu.

Arvaa mitä teet? Nyt meet ja vedät kunnon reippaan kävelylenkin ja saunan päälle. Sitte vällyihin ;)
Ja alat tehdä ton lenkin 3 kertaa viikossa niin sun kroppa saa kurvit kohdilleen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lahna:
ja toista sillä ei oo sitten, sen tiiän. Se haluis että pukisin jotain seksiasuja, oon lihonnut, varmaan näyttää hyvälle:(ja haluis että ääntelisin, mut tuntuu etten voi kun lapset kotona. Oon tällänen paska lahna. Vittu.

Just joo, lihava läski, mies ei halua vaan tahtoo jotain ylimääräistä että saa munansa seisomaan.
Olen monesti ihmetellyt kun miehet hoikkia ja eukot kauheita läskejä, kuinka voivat haluta sitä läskiä.

Pyydä sitä ittee ostaan sulle jotain nättiä. Tarjoo sille illalla vaikka hyvä smörgari ja bisse. Oo sille tosi hellä. Ääntele mut vain jos siltä tuntuu ja hiljaa. Ja ennen kaikkea: älä kiroile kovin vitusti. Taikka mistä mä tiedän, joku voi sellasestakin tykkää.