Mun mies ei taida rakastaa mua, koska ei halua kanssani seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoillaan

Vieras
Aluksi ajattelin, että on hölmöä edes kuvitella tuollaista. Että kuivia kausia tulee ja menee parisuhteessa.

Mutta pikkuhiljaa epäilykseni vain vahvistuvat ja vahvistuvat, muutoinkin miehen käytöksessä minua kohtaan.
- On kummallisen ystävällinen minun kavereilleni tai omien kavereidensa naisystäville,
- kilahtaa mitättömistä asioista mutta kun hämmästelen hänen kilahtamistaan pyytelee vuolaasti anteeksi,
- on itsekäs pienissäkin asioissa; keskeyttää jatkuvasti minun puheeni/ei kuuntele mitä minulla on asiaa,
jne.

Mietin, että taitaa olla ihastunut toiseen naiseen. On ollut aiemminkin, mutta päätin ettei sellainen tapa meidän suhdettamme. Nyt kuitenkin olen sitä mieltä, että turha tässä on väkisin roikkua, jos mies ei ole täydestä sydämestään rakastunut minuun ja halua olla minun kanssani. Häneltä olen kysynyt asiasta, mutta vannoo ettei mitään hätää tai pelon aihetta ole ja että minä olen hänen ainoansa nyt ja aina yms.

Voi olla kausiluontoista. Seksin vähyys karsii läheisyyttä + tekee kiukkuiseksi. Seksittömyys ruokkii itse itseään.

Anna miehellesi aikaa, älkää lopettako muuta hellyyttä, jos seksi ei juuri nyt suju. Silittele, suukota ja halaa miestä. Ja osta itselles dildo, että pystyt olemaan miehes lähellä riutumatta siitä, että läheisyys ei johda seksiin.

Meillä oli raskauden takia PITKÄ kuiva kausi. 4-5 kk kokonaan ilman. Sitten varmaan 6 kk liian vähän. Nyt on taas seksiä useamman kerran per vko. Ja meillä mies ei siis halunnut. Nyt hän on se, joka tekee niitä aloitteita;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten hän suhtautuu jos itse änkeydyt hänen kainaloon? torjuuko hän sinut. halaako takaisin?

Ei torju minua, mutta tulee tunne, että ottaa minut pakosta lähelleen. Kun hän tekee jotain hommaa (ei tärkeää ), ja menen hänen luokseen aikeenani halata, hän vaikuttaa ärtyneeltä, mutta halaa hieman poissaolevasti takaisin.

Voit olla ihan oikeassa, mutta miehesi ei siltikään välttämättä petä sinua tai ole rakastamatta. Tai ajattele eroamista.
Kuivia kausia tulee ja menee, ihastumisetkin kuuluu asiaan..
Meillä toimiva parisuhde muutoin, kumpikin rakastaa toisiaan, mutta minä en vain halua seksiä. Mies haluaisi ja kun ne halut ei kohtaa niin siitä seuraa vain riitaa.. Sitten kun en enää jaksa niin annan sääliseksiä, minkä hän taitaa hyvin aavistaa. En nyt tiedä onko sekään hyvä tai parempi vaihtoehto. :/

Me taas emme riitele seksittömyydestä, emme edes puhu asiasta.
En jaksa, sillä siitä ei ole mitään hyötyä. Ja tiedän, ettei mies minulle kertoisi, jos olisi ihastunut tms. Sitä vain toivoisi edes rehellisyyttä jos ei muuta.

Yhteistyössä