Mun mies on ajattelematon juntti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Se oli tokaissut lapsettomuudesta kärsivälle tuttavapariskunnalle, että hän voi tarjota ko. parille konsultointiapua. Onneksi en ollut todistamassa kun mies on päästänyt suustaan moisen sammakon. Eikä onneksi kyse ollut mun tuttavista, vaan miehen omista kavereista. Mutta silti. Eikä mies ymmärrä miksi hänen vitsinsä oli mauton.

tuo oli kyllä jo tosi pahasti sanottu... en ihmettelisi vaikka olisi entinen kaveri, lapsettomuus on kuitenkin tosi iso asia ja varmasti pienetkin kommentit tuntuu.. siihen harvemmin on syynä se ettei osattais toimia kammarin puolella joten konsultointi tuskin auttaa..toivottavasti sun ukkeli hoksasi pyytää anteeksi--- :ashamed:
tai toivottavasti niillä kavereilla on yhtä huono huumorintaju..

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
tuo oli kyllä jo tosi pahasti sanottu... en ihmettelisi vaikka olisi entinen kaveri, lapsettomuus on kuitenkin tosi iso asia ja varmasti pienetkin kommentit tuntuu.. siihen harvemmin on syynä se ettei osattais toimia kammarin puolella joten konsultointi tuskin auttaa..toivottavasti sun ukkeli hoksasi pyytää anteeksi--- :ashamed:
tai toivottavasti niillä kavereilla on yhtä huono huumorintaju..

Ei tosiaan tajunnut pyytää anteeksi, vaan ihmetteli kun mä suutuin sille tosta kommentista. Mies oli pienessä humalassa sanoessaan tuon, mutta ei silti selvittyäänkään ymmärtänyt sanoneensa väärin.

Yhteistyössä