Mun mies on ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa että tykkäät vielä miehestäsi :) Itsekkin ihan lääpälläni tuohon omaan mieheen. Tänään vietettiin 1kk hääpäivää. Syötiin hyvin ja juotiin lasit viiniä. Sekä hempeiltiin minkä kerittiin. Nyt vaan mies lähti töihin ja jäin ikävöimään.

Tuli muuten tuosta hajuhommasta mieleen, et mie oon kans huomannu et se oman ukon ominaistuoksu on jotain ihanaa. En ny tarkota mitään päivnä työhikeä vaan se ihan ihon oma tuoksu säväyttää..
että ei ne hurupuheita oo ne tutkimukset naisen hajuaistista ja miesten ominaistuoksuista.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Tuli muuten tuosta hajuhommasta mieleen, et mie oon kans huomannu et se oman ukon ominaistuoksu on jotain ihanaa. En ny tarkota mitään päivnä työhikeä vaan se ihan ihon oma tuoksu säväyttää..
että ei ne hurupuheita oo ne tutkimukset naisen hajuaistista ja miesten ominaistuoksuista.. :whistle:

Joo totta. Mun mies tuoksu ihan sairaan ihanalle kun tavattiin: ja kun sen kotiin meni, sielläkin tuoksui se mies. :heart: :D

Se tuoksuu kyllä edelleenkin, mutta on ehkä tartuttanut sen tuoksun jo muhunkin, niin en enää haista sitä sillä tavalla. Mutta välillä on pakko nuuhkaista. :saint:

Yhteistyössä