Mun mies on kyllä joku profeetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Profeetanvaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Profeetanvaimo

Vieras
Kun EU alko, niin sano että se hajoo. Kun euro tuli, niin se sano, että markka tulee takas. Sit se sano aikoinaan et Nokia romahtaa. Sekin tapahtunut. Lisäks se sano jo viime jättimlaman aikaan, että Suomi nousee siitä.

Aina ennen oon ottanu ne semmosen hölöpölänä, mutta aina tuntuu että se on oikeessa. Huvittaa vaan ku aina muut muka viisammat on ollu eri mieltä mutta ollu väärässä. Nysse sano, että ydinjätteet tulle olemaan iso ongelma tällä vuosituhannelle. En pä ihmettelis...

Kun EU alko, niin sano että se hajoo. Kun euro tuli, niin se sano, että markka tulee takas. Sit se sano aikoinaan et Nokia romahtaa. Sekin tapahtunut. Lisäks se sano jo viime jättimlaman aikaan, että Suomi nousee siitä.

Aina ennen oon ottanu ne semmosen hölöpölänä, mutta aina tuntuu että se on oikeessa. Huvittaa vaan ku aina muut muka viisammat on ollu eri mieltä mutta ollu väärässä. Nysse sano, että ydinjätteet tulle olemaan iso ongelma tällä vuosituhannelle. En pä ihmettelis...

Kaks ekaa ei ole tapahtunut ja kolmanteen sen verran, että mikä olisi ollut vaihtoehto?

[QUOTE="Tiina";25134837]Kaks ekaa ei ole tapahtunut ja kolmanteen sen verran, että mikä olisi ollut vaihtoehto?[/QUOTE]

Ja ydinjätteet. Kaikkien mielestä se on ongelma...ollut ihan alusta asti.

Maailmanlopun ennustaja voittaa aina. Joko ennustus menee oikein tai maailmanloppu ei tulekaan, jolloin voi onnellisena sanoa, että onneksi maailmanloppu ei tullutkaan.

[QUOTE="mä";25134866]Maailmanlopun ennustaja voittaa aina. Joko ennustus menee oikein tai maailmanloppu ei tulekaan, jolloin voi onnellisena sanoa, että onneksi maailmanloppu ei tullutkaan.[/QUOTE]

Mutta kannattaa siis ennustaa, että ei koskaan tule maailmanloppua. Jos tulee, niin sitten ei ole oikeastaan väliä oliko väärässä. Jos tulee kristittyjen maailmanloppu, jossa vanhurskaat palkitaan taivaspaikalla ja muu porukka heitetään Helvetin tuleen kärvistelemään, niin siinäpä se "Mähän sanoin" on aika pieni paha.

Eli maailmanloppua ei tule koskaan.

Onko ihminen saanut joskus aikaiseksi jotain, mikä ei voi hajota? Toistaiseksi ydinjätteissä on onnistuttu parhaiten, mutta ei siinäkään täydellisesti.

Maailman historiaa ei tarvitse tutkia kuin 1000 vuotta taaksepäin ja jo sinä lyhyenä aikana on nähtävissä toistuvia asioita. Mä voin ennustaa sen, että jääkausi tulee ja että Yellowstone purkautuu.

Ennustan, että sivilisaatio romahtaa ja tulee hukkumaan omaan paskaansa=jätteeseen ja rotat saavat vallan. UGH! Ennustan myös, että kaksplussan mitäs nytissä tullaan seuraavan kolmen viikon aikana kinaamaan vähintäänkin kahden ketjun verran aiheesta tiimarin joulukortit, itsetehdyt-joulukortit ja rumien räkänokka/suloisten kullanuppujen kuvilla varustettujen joulukorttien paremmuudesta.

Yhteistyössä