Mun mies on paska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hänkibänki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hänkibänki

Vieras
Joko aika kultaa muistot tai olen oikeassa, mutta tuntuu että paska ex-mieskin oli monessa asiassa parempi puoliso kuin nykyinen!
Minä minä minä... minä teen ja minä meen.
On päiviä jolloin en näe sitä ollenkaan, enkä juuri pahemmin edes kuule hänestä, ei siis laita viestiä tai soita liiemmin!

Joo joo, jätä se sika jne... En vaan haluaisi luovuttaa helpolla. Josko se oppisi vielä. Ja se rakastaa minua, ainakin sanoo niin, teoilla ei sitä ole todistanut.

minkä ikäi mies? mä kans toivon että mieheni muuttuu kun lapsi syntyy, jos ei ni sit täytyy tarkistella tilanne uusiks.
nytkään en tiedä missä on. koulusta pääsi kolmelta, pyörällä sieltä polkee jos rennosti ottaa ni tunnin. eli mulla on taas syytä uskoa että se on jossai rakkaiden ystäviensä kanssa... ei vastaa puhelimeen.. huoh.

Mies on 30, minä 28. Miehen menot on usein sitten juopottelua, että sekin vielä. Ollaan suunniteltu vauvaa, mutta en sitten oikein tiedä voiko tuon lupauksiin luottaa, että olisi ihana, osallistuva isä. Juominen jäisi ihan kokonaan jne jne... lupauksia, lupauksia.
Yhdessä ollaan oltu n. 1,5 vuotta.

Ei vaihtamalla ehkä parane, mutta empä mä itse tollasessa tilanteessa kyllä vauvaa alkais tekeen. Kissa pöydälle ja asiat kuntoon, jollei onnistu, niin ukko sitten ulkoruokintaan, tai muuttakoot kavereilleen/baariin.
Turhaa ittees siinä kidutat. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hänkibänki:
Mies on 30, minä 28. Miehen menot on usein sitten juopottelua, että sekin vielä. Ollaan suunniteltu vauvaa, mutta en sitten oikein tiedä voiko tuon lupauksiin luottaa, että olisi ihana, osallistuva isä. Juominen jäisi ihan kokonaan jne jne... lupauksia, lupauksia.
Yhdessä ollaan oltu n. 1,5 vuotta.

tulihan se mun ukko kotii ja läks lenkittää koiraa.. tässä sen näkee kui paljon mä siihen luotan. omatpahan on ongelmamme.
no aika vanha mies on jo oppimaan uusia temppuja. lähipiirissäni on perhe jossa toinen lapsi jo tulossa vaikkei tämä kolmekymppinen ukko ensimmäisenkään kanssa ole auttanut vaimoaan.
jos on päihderiippuvainen ni aika heikkoa on, se on sun omassa päätöksessä että kauan jaksat uskoa ja yrittää. sen olen tajunnu että ei sitä kukaan muu voi tietää.
toivottavasti sulla on ymmärtäväisiä tukijoita.
ja ihmiset voi muuttua, niin hyvästä huonoon kuin toisinkin päin.

eli tiedoksi niille joilla on hyvä mies, niin se mies voikin yhtäkkiä ollakkin ihan paska, ja pettää ja alkaa ryyppäämään ja ties mitä.
joten otetaan ihmiset ihmisinä. ei yleistetä ketään.

Yhteistyössä