Mun mies on vakavasti sairas ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
mies on tässä jonkun aikaa puhunut, kun on tuo alaselkä vähän kipeä.

Tänään sitten netistä löysi vaivan johon oireet sopii. Ja vaivahn on niinkin erikoinen kuin varmaan jokaiselle raskaana olleelle tuttu iskias.

Nyt sitten mies puhuu siihen tyylin kuin olisi joku erikoisempikin ja vaka sairaus kyseessä :laugh:

Kyllähän se oikeesti voi olla kipeä, mutta mua huvittaa tuo tyyli :D

Drama prince?

Redeyed_Tree_Frog.jpg

Meillä mies ei mene lääkäriin saati jää sairaslomalle, vaikka on ollut verenpaineet 140/190, umpisuolen puhkeaminen, keuhkokuume, virtsakivet jne. Töihin pusketaan ja ei todellakaan valiteta. Ihme neitejä äijinä teillä.

lääkäriin oon minäkin kehottanut menemään, en siis väheksy sen kipuja, nytkin sillä on lämpöä, ja kyllä mulle tuli heti mieleen, että liittyyko tohon selkään.

Mutta siis se mua naurattaa, kun mies puhuu siihen tyyliin, että iskias olisi joku vakava eksoottinen sairaus :D

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Miehet ;) Meillä ukko makaa puoli kuolleena sängyssä vaatimassa hoivaamista, kun nenä vuotaa ja kuumemittari näyttää 36,8c :D

:laugh:

Mutta entäpä jos naiset tekis samoin.. hmm..

mä just ukolle nauroin, että mä oon tasan kerran saanut rauhassa sairastaa :D silloin kun oli myyräkuume, ei oikeasti päässyt sängystä ylös ja näkö lähti, niin silloin piti ukonkin uskoa, että on se eukko oikeasti sairas :D

lääkäriin oon minäkin kehottanut menemään, en siis väheksy sen kipuja, nytkin sillä on lämpöä, ja kyllä mulle tuli heti mieleen, että liittyyko tohon selkään.

Mutta siis se mua naurattaa, kun mies puhuu siihen tyyliin, että iskias olisi joku vakava eksoottinen sairaus :D

Toivottavasti menee kuitenkin lääkäriin, saa varmuuden onko iskias vai jotain muuta.

Miehet ;) Meillä ukko makaa puoli kuolleena sängyssä vaatimassa hoivaamista, kun nenä vuotaa ja kuumemittari näyttää 36,8c :D

Mutta entäpä jos naiset tekis samoin.. hmm..

mä just ukolle nauroin, että mä oon tasan kerran saanut rauhassa sairastaa :D silloin kun oli myyräkuume, ei oikeasti päässyt sängystä ylös ja näkö lähti, niin silloin piti ukonkin uskoa, että on se eukko oikeasti sairas :D

Ai sulla oli sit varmaan oikeen maamyyräkuume - eikös ne ole sokeita?
Mua vaan naurattaa toi niin, että olis se kans jos sittenkin vielä tarttis rämpiä tiskaamaan sokkona... että sais olla aika pokka jo äijällä siinä vaiheessa.

Mut on se oikeesti tylsä, että jotkut ei tosiaan paljon myötätuntoa koe kun olet kipeä. Olipa kerran mieskandidaatti, joka selvästi ärsyyntyi siitä kun olin kuumeessa. Yritti jankuttaa, että tarvit vaan raitista ilmaa ja mennään kävelylle.

Kandidaatiksihan tuo miäs jäi... Jos se ei olis siinä vaiheessa vielä ollut arkajalka mammanpoika, niin varmaan se olis oikeen suuttunutkin. Hänen ihannenaisensa ei vissiin maannut koko päivää sängyssä surkean näköisenä. Muutenkin tyypistä tuli tunne, että se katsoo niinkuin karttaa sitä ihannenaisen kuvaa mielessään ja sitten epäluuloisesti mua, että mahtaako tää nyt täyttää raamit. Oli se kaameaa. Hetken aikaa yritin mukautua ja huomasin, että rupean vakuuttelemaan että kyllä mä oon tarpeeks hyvä... arrrgh!

Mut kyllä musta kaikkien pitäis saada kaatua surkeena petiin puolikkaasta syystä ja saada paapomista osakseen.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä