Mun mies sanoi mulle et haluis erota jos sillä ois joku uus tiedossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öslfksöldfkösldkfösldkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="no niin";29362010]Ymmärrän että et halua olla sinkku. Se on tosi ahdistavaa. Täydellistä miestä ja parisuhdetta ei ole olemassakaan, joten jos mies haluaa sittenkin naimisiin, niin min menisin sinuna. Ettet kohta huomaa olevasi ilman miestä, yksin ja kuka takaa sen, että löydät jonkun toisen? Ei kukaan. Älä haihattele olemattoman perään vaan elä elämääsi ja tartu siihen mitä on tarjolla. Miksi luulet että jnkun toisen kanssa olisi erilaista?[/QUOTE]

on ihan pakko kysyä että onko se yksin oleminen nyt niin kauhea tragedia? Olisi myös vähän outo syy mennä naimisiin ja pitää kiinni huonosta liitosta siksi että pelottaa ettei löydä muuta...

No en mäkään nyt ensimmäisenä olisi eroamassa. Ensinnäkin oikein kiukkuisena sitä saattaa päästää suustaan jotain harkitsematonta. Toisekseen onhan mies voinut olla niin väsynyt tilanteeseenne, että on tosissaan harkinnut eroa. Mutta sitten päättänyt vielä jatkaa.

Miksi teillä on seksiä noin älyttömän vähän? Se jos mikä ainakin hiertää suhdettanne. Entä onko teillä muita ongelmia? Mistä ne johtuu? Pariterapia on hyvä idea. Jos yhdessä ja tosissanne koitatte saada suhteenne kuntoon, niin ehkä onnistutte. Tsemppiä!

No ei olla kumpikaan oltu koskaan kauhean seksistä kiinnostuneita, aikaisemmissa suhteissakaan, siis minä ja mies. Ei vaan olla kauhean seksuaalisia. Syksyllä meillä oli seksiä kerran ja kai kohta pitäis taas uudelleen.

Vaikka saisit miehen jotenkin jäämään niin olisiko teillä onnellinen ja hyvä perhe-elämä? Nykyään se, että on on yhteisiä lapsia ei estä eroamasta. Ja jos mies ei sitä oikeasti halua tuskin tulee olemaan hyvä puoliso ja isäkään.

Eikö muutenkin ole/olisi ikävä miettiä että mitä jos se toinen sattuukin kohta kohdalle? Minua luultavasti tuo vaivais aika paljon. Voithan kokeilla jutella miehen kanssa, oliko tosissaan kun sanoi ja johtuuko siitä kun on vaikeaa. Mutta jos teidän suhdetta ei enää saa pelastettua niin sinuna eroaisin. Kyllä kerkeät vielä sen ihanan miehen saamaan ja ne yhdessä halutut lapset sun muut.

Yhteistyössä