Mun mitta alkaa olla täys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan kun aamulla tuli niin sanoin että voisko mua käyttää kaupassa jossain vaiheessa, lupas että kyllä se käy. Lähti jonnekin ja soitti sitten hetkenpäästä että nyt mennään. kaupassa näin hänen vaimonsa joka ei ollu näkevinäänkään, sanoin sitten sen miehelle että mikäs sillä oli kun ei moikannu edes. Sano että no se nyt ei mitään nää edes. :o
Kovin on outo perhe kyllä.

Ajattelin nyt koittaa näitä että pyydän palveluksia enkä mitään takas anna.

siis ehtiikö tuo vieras ollenkaan käymään töissä jos aina roikkuu teillä?
Mä en kyllä ymmärrä miten vierasta ei saa häädettyä omasta kodista. Kyllä tyhmäkin tajuaa kun sanot suoraan sille että hän on teillä liikaa ja että kaipaatte aikaa oman perheen kesken. Sanot että miehet voi käydä yhdessä vaikka lenkillä mutta teidän koti rauhoitetaan kokonaan vaikka pariksi kuukaudeksi. Ihan sama mitä se oma mies inisee, jos kerta ei itse saa sanottua niin sitten sinä sanot.
Tai sitten niillä miehillä on keskenään suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
siis ehtiikö tuo vieras ollenkaan käymään töissä jos aina roikkuu teillä?
Mä en kyllä ymmärrä miten vierasta ei saa häädettyä omasta kodista. Kyllä tyhmäkin tajuaa kun sanot suoraan sille että hän on teillä liikaa ja että kaipaatte aikaa oman perheen kesken. Sanot että miehet voi käydä yhdessä vaikka lenkillä mutta teidän koti rauhoitetaan kokonaan vaikka pariksi kuukaudeksi. Ihan sama mitä se oma mies inisee, jos kerta ei itse saa sanottua niin sitten sinä sanot.
Tai sitten niillä miehillä on keskenään suhde.

Ei ole töissä.
Ja juu ei se ymmärrä vaikka sille sanoo, tai kun minä sanon. Normaalilla järellä varustetun luulis tajuavan mutta tämä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Tosiaan kun aamulla tuli niin sanoin että voisko mua käyttää kaupassa jossain vaiheessa, lupas että kyllä se käy. Lähti jonnekin ja soitti sitten hetkenpäästä että nyt mennään. kaupassa näin hänen vaimonsa joka ei ollu näkevinäänkään, sanoin sitten sen miehelle että mikäs sillä oli kun ei moikannu edes. Sano että no se nyt ei mitään nää edes. :o

Miksi pyydät palveluksia ihmiseltä jota et edes halua teille?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:

Miksi pyydät palveluksia ihmiseltä jota et edes halua teille?

Saa tosiaan jotain tehdä sitten kerta täällä on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs jos kutsuisit omia sukulaisia ja kavereita teille pidemmäksi aikaa kylään. Tuskin miehesikään jaksaisi pitemmän päälle katsoa esim. anoppia nurkissaan.

Meillä harvoin käy aikuisia yövieraita, lapsia sitäkin enemmän.

Mie ainakin heittäisin pihalla tuollaisen ukon, siis sen vieraan. Ihmettelen nyt kyllä kovasti miehesi asennetta! Mie kun suutun niin siitä on oksat pois, tarviikko apua sinne haivaan tää teitin ylimääräinen pyörä kuvioista?! Meitä olis varmaan iso lauma akkoja tulossa auttamaan ahdingossa. Tuo ei ole normaalia elämää ja säälittää ap:n asema!

Mie ainakin heittäisin pihalla tuollaisen ukon, siis sen vieraan. Ihmettelen nyt kyllä kovasti miehesi asennetta! Mie kun suutun niin siitä on oksat pois, tarviikko apua sinne haivaan tää teitin ylimääräinen pyörä kuvioista?! Meitä olis varmaan iso lauma akkoja tulossa auttamaan ahdingossa. Tuo ei ole normaalia elämää ja säälittää ap:n asema!

..kyllä. täältä tuloo lauma plussan akkoja ajamaan moisen ukon matkoihinsa. jokainen ottaa oman kaulimen mukaan !!!

Minä olen tehnyt tylyn linjan: Viikossa pitää olla vähintään neljä perhepäivää, ja lisäksi on muitakin sukulaisia ja ystäviä joita olisi kiva joskus nähdä. Näin siis sanotaan sille sukulaiselle joka haluaisi asua yhdessä kanssamme.

Voit ovella sanoa, että "Kas hei, me ei tänään oteta vastaan vieraita kun meillä on perhepäivä. Perjantaina (tai muu päivä aikaisintaan 4päivän päässä) olisi vapaata, tuletko silloin syömään ja saunomaan?"

Sovi etukäteen useamman päivän päähän koska on hyvä aika käydä, ja harvenna käyntejä pikkuhiljaa kunnes kyläilytahti on sopiva. Sitten vetoat kylään tunkiessa että "Nähdään sitten perjantaina kun tulet meille." Noin kylääntuppaajalle jää mieleen että te ette halua hänestä täysin eroon, vaan kohtuullistaa käyntitiheyttä.

miten musta tuntuu et tos on joku sellai juttu takana et toi äijä käy teil sen takii et se yrittää saada vaimokettaan mustasukkaseksi..muija ei enää oo oikee kiinnostunu ukostaan ja nyt tää äijä on tehny sun miehes kanssa sopimuksen et se ukko käy teill paljon et se vaimoke alkais huomaa et kyllä sen äijän seura kelpaa naapurin rouvalle,kun kerran päivisinki käy..

Alkuperäinen kirjoittaja ä4:

..kyllä. täältä tuloo lauma plussan akkoja ajamaan moisen ukon matkoihinsa. jokainen ottaa oman kaulimen mukaan !!!

:laugh: :laugh:

järjestä tuolle vieraalle ja lapselleen oma huone teidän taloon, alkais ehkä tajuta olevansa turhan paljon teillä. minä heitin kerran patjan ja petivaatteet olkkariin kun miehen kaveri istui iltamyöhään eikä tajunnut lähteä kotiin ja päästää meitä nukkumaan. sen jälkeen pian lähtikin ;)

Nyt ollaan siinä vaiheessa että käy n.kerran päivässä. Mistä päättelen että mies on sille jotain sanonu muttei voi minulle kertoo miten on asian sanonu, mutta pääasia että vähän harventanu olemista.

Nyt ollaan siinä vaiheessa että käy n.kerran päivässä. Mistä päättelen että mies on sille jotain sanonu muttei voi minulle kertoo miten on asian sanonu, mutta pääasia että vähän harventanu olemista.

Yhteistyössä