Mun mustat housut on ihan nöhtäset, eikä se lähde... Mitä hittoa mä niillä teen??

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Mulla on ollut vuoden verran mustat, ihan tavalliset, housut, lapussa lukee, että 98% puuvillaa, 2% elastaania. Ne on ihan aina, ekapesusta asti olleet täynnä sellasta piiiienen pientä vaaleeta nöhtää. Missään muussa pyykissä sitä ei oo, vaan noissa housuissa. Se ei lähde vaateharjoilla, teippiharjalla, tuulettamalla, pesussa, eikä millään muullakaan. Kävi jo mielessä värjätä ne mustalla, oispa ainakin toi nöhtä saman väristä kun housutkin. Näkyy nimittäin tooosi kivasti varsinkin päivänvalossa... :kieh:
No, nyt mulla on kuukauden verran ollut toiset mustat housut, ja ne viimiset 2 pesua samaa nöhtää täynnä, eikä millään pois.
Noita ei voi kumpiakaan käyttää, ne näyttää oikeesti tosi kaameelle.
Jollakulla hyviä ideoita??

[QUOTE="vieras";24206224]Kokeile ihmeessä tuota aiemmin suositeltua nukanpoistajaa, maksaa vain jotain 4e. Pari paitaa sillä saanut ihan käytettävän näköiseksi.[/QUOTE]

Joo, pitää koittaa. Mistä noita löytää?

Toi on siis tollasta irtonaista kuitenkin, se vaan ei lähde pois, kun on niin "liimautunut" kiinni... Ketuttaa hävittääkkään, molemmat kun ois ihan kivan näköset housut, ja vielä sellaset, mitä oon kauan ettinyt... :/

Jos on huonolaatuista kangasta, niin se harmaa nöhtä on törröttävää elastaania, joka kudottuna kankaaseen. Vaikea uskoa, että sitä saa pois leikattua siististi.

[QUOTE="vieras";24207657]Jos on huonolaatuista kangasta, niin se harmaa nöhtä on törröttävää elastaania, joka kudottuna kankaaseen. Vaikea uskoa, että sitä saa pois leikattua siististi.[/QUOTE]

No nuo toiset saattaa kyllä ollaki huonolaatuset, mutta en mä nyt noista toisista usko sitä, olivat kuitenki suht hyvän hintasetkin... :/

Kiitti äree, käyn kattomassa! :)

[QUOTE="vieras";24207719]Pesetkö vaatteesi zeoliittiä sisältävällä pesuaineella, se voisi olla sitä, zeoliittihän on savea joka ei lähde vaatteista kirveelläkään.[/QUOTE]

En. Eikä sitä oo missään muissa vaatteissa. Ei ees missään muissa mustissa.

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;24207736:
No nuo toiset saattaa kyllä ollaki huonolaatuset, mutta en mä nyt noista toisista usko sitä, olivat kuitenki suht hyvän hintasetkin... :/

Kiitti äree, käyn kattomassa! :)

Mä ostin Prismasta Obh Nordican nukanpoistajan, joten noita lienee ainakin isommissa marketeissa

• Tykkää
Reactions: pypylleröinen

Yhteistyössä