Mun on ihan järjettömän vaikea sopeutua mun masennukseen, onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aabbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aabbb

Vieras
En tiedä miten siihen suhtautua. Pidän itseäni huonompana kuin muita. Ennen olin kiinnostunut muodista ja esteettisistä asioista mutta nyt tuntuu merkityksettömiltä. Tuntuu etten saisi edes kiinnostua niistä enää. Tuntuu että minulla on joku leima.
Masennus on aloitekyvyttömyyttä ja ahdistusta ja itkuisuutta. Olen koko elämäni ollut ujo ja hiljaisempi kuin muut Kärsin suunnattomasti kun tuntuu etten voi elää täällä omana itsenäni vaan joudun muuttumaan. Ei se ole helppoa muuttaa persoonallisuutta sosiaaliseksi tai puheliaaksi.

Olet sitten introvertti tai ekstovertti ei väliä. Kaikilla on omat hyvät puolensa ja kaikkia tarvitaan. Luonteelle et voi mitään mutta onneksi masennukselle voit.

Voit olla edelleen kiinnostunut muodista mut nyt sulla vaihe kun ei kiinnosta. Kannattaa etsiä nyt kiinnostus vaikka luonnon väreistä ja sitten palaat takaisin muotiin jolloin löydät sen uutena upeana asiana. Masentuneena kannattaa vaikka väkisin tehä jotain, sillä luonto, mieleiset asiat helpottavat ja tukevat parantumista

Yhteistyössä