mun on niiiin paha olla pakko tänne kertoa ku muillekkaan ei voi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha olla...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sussa ei ollut mitään syytä? Ukko kävi kimppuun ja haukkui ja puristeli? Vetäsikkö sä sitä kuonoon vai mitä?

syytä? ei pahoinpitelylle ole mitään syytä. vaikka muija vittuilis kuinka, ei sitä ruveta ruumiillisesti kurittamaan

En minä niin ole sanonutkaan että käsiksi saa käydä, kysyin että mitä ap itte teki että mies kävi kiinni? Joillekin tuo suullinen käsiksikäyminen on ihan yhtä paha kuin ruumiillinen, epäilen että tässä taas tulee vain toinen puoli jutusta.

no ei ole suullinen mitenkään yhtä paha kuin ruumiillinen väkivalta, ei todellakaan. MIKÄÄN ei oikeuta lyömään, tai puristelemaan. no jos veitten kans ap hyökkäs kimppuun, sit joutuu ehkä ranteista ottamaan ja puristamaan, että saa veitten pois. tästä ei kai ollu kyse?

en ollut veitsi kädessä tai mikään muukaan...se valitti etten ymmärtänyt jotakin asiaa sen sanomalla tavalla,istuin sohvalla ja sanoin et sulla taitaa sutata päässä ku oot tuommonen...

Alkuperäinen kirjoittaja paha olla...:
mun ukko on ihan pipi päästään!!!!!se haukkuu mua vajokiksi lehmäksi ja puristi naamasta ihan helvetin kovaa tuntu et se repii mun nokan päästä ja kaiken tämän lasten nähden...nyt sitte lähti autolla jonnekkin mun pitää vaan koittaa peitellä mun kyyneleet vaikka se vaikeeta onki ku sattuuu...=(

Lähe äkkiä vetää ja ota lapset mukaan!

Jos et pääse jonkun sukulaisen luokse, niin sitten vaikkapa turvakotiin.

Yhteistyössä