Mun on niin paha olla sisältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymi

Vieras
Kun mies haukkuu mua suutuspäissään esim v..tun läski, ruma, nauta, lista on loputon. Monet itkut on itketty, mulla on itsetunto miehen kanssa ihan alhaalla. Itsekseni kun olen tai kavereiden niin mulla on hyvä itsetunto, pidän itseäni nättinä, naisellina, mutta mies saa mut maahan. Oon laihtunutkin 10 kg syksystä, 10 kg ois vielä jäljellä. Rakastan miestä kovasti mutta en halua tälläistä että mua syrjitään, keräiskö tavaransa, hakisi omaa asuntoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymi:
Kun mies haukkuu mua suutuspäissään esim v..tun läski, ruma, nauta, lista on loputon. Monet itkut on itketty, mulla on itsetunto miehen kanssa ihan alhaalla. Itsekseni kun olen tai kavereiden niin mulla on hyvä itsetunto, pidän itseäni nättinä, naisellina, mutta mies saa mut maahan. Oon laihtunutkin 10 kg syksystä, 10 kg ois vielä jäljellä. Rakastan miestä kovasti mutta en halua tälläistä että mua syrjitään, keräiskö tavaransa, hakisi omaa asuntoa.

Rakastat? Miksi? Tuo tilannehan ei ikinä tule helpottamaan, ainoastaan pahenee. Nostahan kytkintä.

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin älkää hankkikokaan. On vielä hyvää aikaa lähteä. Hienoa, että tiedät itse olevasi viehättävä. Muiden mielipiteille ei voi mitään.

Yhteistyössä