Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? On niin paha olla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Emmy";27459448]Lapsestani minä olen velvollinen huolehtimaan. Silloin kun lapsi on isällään tai esim. mummillaan,niin minä voin tavallaan tehdä mitä vain? Oletteko samaa mieltä?
Eli nyt tuleva viikonloppuna, kun lapsi menee isälleen, niin koetteko te, että voin hyvällä omalla tunnolla lähteä vaikkapa 200km päähän ystäväni luo yökylään?[/QUOTE]

Ilman muuta voit lähteä ystäväsi luo. Ei tällaista asiaa pitäisi edes joutua pohtimaan. Se on itsestäänselvyys. Omasta mielenterveydestään on pidettävä huolta ja ystävät ovat parasta terapiaa.

[QUOTE="Sanna";27459436]Sinun ei tarvitse pyytää mieheltäsi lupaa omiin kaverisuhteisiisi ja niiden ylläpitämiseen. Ystävät kuuluvat jokaisen ihmisen perusoikeuksiin.[/QUOTE]

No miksi naisen täytyisi ylläpitää läheistä suhdetta toiseen mieheen? se ei oo koskaan täysin platonista!

[QUOTE="heluna";27459503]periaatteessa voit lähteä. mutta miksi vietät mielummin vapaa viikonlopun ystävän kanssa? Minä olisin mielummin mieheni kanssa[/QUOTE]

Joka ikisen viikonlopun? Miksi ihmeessä ei voisi lähteä kun vapaata on..

[QUOTE="heluna";27459503]periaatteessa voit lähteä. mutta miksi vietät mielummin vapaa viikonlopun ystävän kanssa? Minä olisin mielummin mieheni kanssa[/QUOTE]

Koska olen viettänyt viikonlopun viimeksi ystäväni kanssa.. ööö vuonna 2005?
Ja siksi, koska haluan vaan nyt pois hetkeksi. Miettiä asioita. Tehdä kerrankin asiat oman pääni mukaan.

[QUOTE="Heluna";27459514]No miksi naisen täytyisi ylläpitää läheistä suhdetta toiseen mieheen? se ei oo koskaan täysin platonista![/QUOTE]

Miksi en saisi olla ystävä miehen kanssa?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="Heluna";27459514]No miksi naisen täytyisi ylläpitää läheistä suhdetta toiseen mieheen? se ei oo koskaan täysin platonista![/QUOTE]

Älä viitsi. Ehkä sinulla ei ole, mutta monella muulla on kyse pelkästään ystävyydestä. Itse vietin juuri eilen iltaa hyvän ystäväni kanssa. Hän on miespuolinen ja yksi parhaista ystävistäni. Ystävyytemme on täysin platoninen.

Eilen vietimme alkuiltaa meillä kaksistaan ja lähdimme sitten baariin yhdessä. Mies ja lapset ovat nyt poissa kotoa. Minulla on kolme todella hyvää ystävää, joista yksi sattuu olemaan sukupuoleltaan mies. Muuta merkitystä sillä ei ole ystävyyden laatuun. Enimmäkseen tämä miespuolinen ystäväni kyläilee meillä miehen ollessa kotona, mutta joskus vietämme aikaa myös kaksin. Miehelläni ei ole mitään ystävyyttämme vastaan. Hän tietää kyllä, ettei meillä ole mitään romanttisia tunteita toisiamme kohtaan.

Tottakai sä voit lähteä viettämään viikonloppua ystäväsi kanssa. Lapsestasi todellakin olet vastuussa, mutta lapsi on ISÄNSÄ kanssa. Kuulostaa jopa lapselliselta, jos sun pitää edes pohtia aikuinen ihminen, saatko LUPAA lähteä reissuun?
Mun mies ilmoitti alkuviikosta, että lähtee koko viikonlopuksi kotipaikkakunnalleen ja aikoo rymytä sielä kavereidensa kanssa. Tämä on viimeksi tapahtunut pääsiäisenä, joten tottakai mies sai mennä.
Ensin toki kysyi, oliko mulla jotain erikoista suunniteltuna.
Meillä on kolme pientä lasta ja pidän ihan luonnollisena asiana, että mies pari kolme kertaa vuodessa haluaa irrottautua meistä ja unohtaa arjen. Niin mäkin teen joskus.

Sä menet todellakin sinne kaverisi luo.

Jos mies ei voi hyväksyä ystäviäsi, oli ne sitten miehiä tai naisia, niin jätä sellainen mies.

Puhuu toinen sairaalloisen mustasukkainen ihminen. Sori vaan, mutta kyllä voi olla, täysin platonista. Toivottavasti ap ei usko tämän ihmisen kommentteja.

Ap:n miehen käytös ei ole normaalia, vaan hän todella vaikuttaa sairaalloisen omistushaluiselta ihmiseltä, joka on varmaan jo onnistunut alistamaan sinut omaan tahtoonsa ja etäännyttämään ystävistäsi. Niinhän omistushaluiset ihmiset tekevät. Ja ovat "ihania" niin kauan kuin asiat menevät heidän tahtonsa mukaan. Sinuna eroaisin, lapsesi todellakin saa sairaalloisen kuvan parisuhteesta.

Yhteistyössä