Mun on pakko hehkuttaa mun elämää teille! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Molla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Molla

Vieras
Ihana lapseni, suloinen poika kohta vuoden... ei valvota vaan antaa minun nukkua joka aamu yhdeksään. Ei valvota edes silloin kun hampaita tulee. Muutenkin maailman ihanin poika, iloinen ja nauravainen vauva!

Ja mun mies! Aina mukana mun hölmöissäkin jutuissa, tanssii ja nauraa mun kanssa. Hoitaa poikaa melkein paremmin kuin minä, viettää aikaa, leikkii ja suukottaa <3

Ja meidän arki on ihanaa... ihan tavallista: kaupassakäyntiä ja lenkillä käyntiä, saunomista ja ruuanlaittoa, tiskit ja vaipanvaihdot. Mutta jotenkin niin suloista välillä että ihan itkettää :D Mulla on oma aikani kuntosalilla, miehellä oma aikansa laskettelurinteessä.

Mitään en vaihtaisi pois! Hehkuta sinäkin, olisi kiva välillä lukea positiivisia juttuja täältä!

Ihanaa :)! Ihanaa, kun jollain menee tosi ihanasti!

Mutta sen haluan sanoa, että on se lapsi ihanuuden ihanuus, vaikka valvottaisikin :)!!! Ei se vie sitä ihanuutta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Ihanaa :)! Ihanaa, kun jollain menee tosi ihanasti!

Mutta sen haluan sanoa, että on se lapsi ihanuuden ihanuus, vaikka valvottaisikin :)!!! Ei se vie sitä ihanuutta pois.

Ei viekään, mutta mä en välillä meinaa uskoa miten hyvä tuuri kävi kun "helppo" lapsi tuli.

Mulla on 2 ihanaa lasta, jotka ovat jo vähän isompia, yleensä aivan ihania kullannuppuja :) Sain vasta uuden aivan loistavan työpaikan, miehen kanssa menee pitkästä aikaa hyvin ja raha-asiatkin alkaa pitkän tarpomisen jälkeen olla reilassa :) Tuntuu että onni on vihdoin kääntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hehkutan harmaana nyt:
Mulla on 2 ihanaa lasta, jotka ovat jo vähän isompia, yleensä aivan ihania kullannuppuja :) Sain vasta uuden aivan loistavan työpaikan, miehen kanssa menee pitkästä aikaa hyvin ja raha-asiatkin alkaa pitkän tarpomisen jälkeen olla reilassa :) Tuntuu että onni on vihdoin kääntynyt.

Onnea paljon työpaikasta!

ihanaa kun joku uskaltaa kertoa myös positiivista! mä en pahemmin ole uskaltanut missään hehkuttaa meidän elämää, koska heti tulee kuraa niskaan. Meillä kans vaan kahden hengen perhe, ja voin kertoa etten kaipaa edes sitä kolmatta tähän enään, lapsi on niin helppo ja ihana ollut aina, ja ei..lasta rakastaa vaikka se olisikin vähän 'vaikeampi' tapaus. Mutta mä nautiin elämästä kanssa just kun se on<3

Ihana kuulla :D
Meilläkin on ihana elämä. Oikein mietittiin yksi päivä miehen kanssa että mitä meiltä puuttuu. Hehe.. Kummatkin oli sitä mieltä että lottovoitto. Kaikkea muuta on. On isovanhemmat kaikki mukana aktiivisesti elämässämme, on huippuluokan maailman yli-parhaat kaverit, terve kiva ( ei hankala ) lapsi ja toinen tulossa heti putkeen, meillä on sama maailmankatsomus ja huumori miehen ja lapsenkin kanssa, näköala-asunto hki keskustassa ja vaikka haemme enemmän maalaismaisempaa asuntoa tässä samalla niin tämä on ihan huippu! Jne jne kaikkea mistä ei voi valittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kell' onni on se onnen kätkeköön!

Mä vihaan näitä suomalaisia sananlaskuja... mä en ainakaan kätke, vaan tasan näytän, jos onnea on suotu. :)

Kiva ap, että elämä on tasapainoista ja ihanaa. Meillä 4 kk ikäinen tyttö ja arki on ihanaa. :)

Meillä kans arki on ihan tavallista arkea, mutta silti olen erittäin onnellinen :heart:
Kaksi isompaa lasta jo on ja onnemme olisi vielä täydellisempi jos onnistuisimme saamaan vielä vauvan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hehkutan harmaana nyt:

Onnea paljon työpaikasta!

Kiitoksia :)

Se on kyllä totta että livenä harvoin viittii hehkuttaa ainakaan kavereille, äidille kyllä hehkutan varmaan kyllästymiseen asti =)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Meilläkin on ihana elämä. Oikein mietittiin yksi päivä miehen kanssa että mitä meiltä puuttuu. Hehe.. Kummatkin oli sitä mieltä että lottovoitto. Kaikkea muuta on. On isovanhemmat kaikki mukana aktiivisesti elämässämme, on huippuluokan maailman yli-parhaat kaverit, terve kiva ( ei hankala ) lapsi ja toinen tulossa heti putkeen, meillä on sama maailmankatsomus ja huumori miehen ja lapsenkin kanssa, näköala-asunto hki keskustassa ja vaikka haemme enemmän maalaismaisempaa asuntoa tässä samalla niin tämä on ihan huippu! Jne jne kaikkea mistä ei voi valittaa.

Teillä on kyllä varmaan ihan loistava asunto! :D Kuinka pitkällä sun raskaus on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:

Teillä on kyllä varmaan ihan loistava asunto! :D Kuinka pitkällä sun raskaus on?

:) Maaliskuun puolenvälin jälkeen alan jännittämään jo että syntyykö pian. Vauva on ultran ym. mukaan voinut hyvin. Toivottavasti kaikki menee taas hyvin loppuun asti.

Ihanaa lukea tuollaisia juttuja!
Meillä tyttö vuoden, ja toki maailman suloisin vesseli =) terve ja iloinen, niistä kiitollisia olla saamme. Minä kotona, mies töissä...vielä olen ehkä vuoden. Nautin kotonaolosta, lähipiirissä myös lapsiperheitä =) ainoa, että ei ihan lähellä, että jos ei autoa käytössä, niin sitten ollaan välillä "Jumissa" kotona. Mutta sekin on helpottavaa, voi rauhassa siivoilla, tehdä ruokaa, leipoa...nytkin nakkikeitto ja marjkiisseli odottaa päiväunilta heräävää neitoa =9 Tosin nakkikeitto vasta illalliseksi ja välkkäri ensin ;)
Mieheni on komea!! Oikea silmänilo! Harrastaa omia kuntoilujaan ja silti on mukana perheemme arjessa. Rakastaa lastaan ja minua =)! Mitä muuta voisi toivoa? Ja sitä lottovoittoa en halua...riittää jos tarpeellinen saadaan, niin kuin tähänkin asti. Opiskelen tässä samalla unelma-ammattiini ja olen päättänyt olla tuhlaamatta tätä lahjaa, elämää :)

miten ihana lukea välillä tämmösiä ketjuja, voi itekki olla puhtaasti onnelline toisten puolesta :) mitähän mie löytäsin omasta elämästäni.. Vanhemmat on tukena vaikka oon omillani, maailman parhaat veljet minulla on joita on jatkuvasti ikävä, oma elämä alkaa järjestyä pala kerrallaan ja on ystäviä jotka tosissaan välittää. Ja vaikka tuo kissa on suht kahjo niin en minä sitä pois vaihtas. Niin ja sain alottaa harrastukseni uudestaan, eli heppa lyötiin kenkään ja pääsee taas ratsastelemaan ko huvittaa. Eli tännään. Kyllä sitä jottain positiivista jokasen elämästä löytyy ku oikeen keskittyy miettimmään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja minde88:
Harvoin täällä näi positiivisia kirjotuksia on! kiitos sulle, tuli jotenki parempi mieli itelleki :) toivottavasti jatko on samanlaista :)

Varmasti jatkossa on vastoinkäymisiä ja vähemmän onnellisia hetkiä mutta ne kestää kun yrittää muistaa ne pienet hyvät jutut =)

Kiva, että teille tuli hyvä mieli mun hömpötyksestä :D Ihanaa päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti!

Yhteistyössä