Mun on pakko kertoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahkuratäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pahkuratäti

Aktiivinen jäsen
06.06.2007
1 276
0
36
..ja jakaa tämä asia teidän kanssanne, ihanaiset palstanaiset.

Noh.. mun anoppi on melko omalaatuinen persoona.. eikä meidän ajatukset, tavat eikä muutkaan asiat mene yksiin. Viime vuosina oon huomannu, et sillä alkaa oikeesti pätkiä päässä..

Ja tänään se sitten tuli muidenkin tietoisuuteen..
Anoppi oli ollut kaupassa ja tullut sen jälkeen täällä meillä käymään. Ukko oli sit kattonu partsilta, että milläköhän autolla se äippä ajelee..

Anoppi oli siis kaupasta lähtiessään menny väärään autoon, laittanut penkin oikeaan asentoon ja lähtenyt ajelemaan. Auto oli ollu melkein saman värinen ku tää anopin oma auto, mut siinä oli ollu suksiboksi.. ja se oli ollut farmari. Ja anopin auto ei oo.

Voi kiesus että mä räjähdin nauruun.. Anoppi oli sit nenä pystyssä lähteny palauttamaan autoa takaisin kaupan pihaan ja ottanut oman autonsa alleen.

No joo.. ei naurun asia, mut kun nyt sattui tapahtumaan anopille, niin tää hymyilyttää ja kauan. :xmas:

Meidänkin autossa istui pe joku outo mies kun mun mies tuli kaupasta.Jättää aina kaupan pihaan auton ja ovet auki.Avain kyllä mukana.Tämä toinen mies oli vain sanonut että ihmettelikin kun autossa oli lastenistuimia.Autot samaa merkkiä,väriä mutta meillä tummat takalasit,siinä toisessa ei.

No siinä autossa oli ollu avaimet paikallaan, ja anopilla omat avaimet taskussa... ja ei täällä kaikki laita ovia lukkoon. ..tai sit unohtanu, mistä mä sen tietäsin. Ja juu.. tottunu säätään aina penkkiä, ku appiukko anoppia paljon pidempi. Ja anoppi ei etes ajaessaan tai meidän pihassa ollut tajunnut mitään :laugh: Mä en tajua miten se VOI OLLA noin ajatuksissaan. Aiemminkin tapahtunut kaikkea hassua sille, mut ei koskaan aiemmin mitään näin vakavaa. :laugh:

Oli palauttanut auton samaan parkkiruutuun ja rustannut jonkun kirjeenpätkän auton oikealle omistajalle. Ja jättänyt yhteystietonsa.. Mut miten tuo VOI OLLA mahollista? Mä en oikeasti tajua.. Eikai vähä reilu nelikymppisellä voi vielä mitään dementiaa olla.. (?)

Enkä kyllä itsekään ymmärrä miten tuo on mahdollista.Penkkiä ei tarvitsisi säätää jos sillä jo kauppaan mennytkin.Ja suksiboksin varmasti huomaa.Ja vielä jos auton mallikin eri??

No eihän se sillä autolla sinne kauppaan ollu menny, jolla lähti pois. Ja sitä mekin täällä ihmetellään, että miten muka ei oo huomannu. Se vaan sano, ettei muista koko automatkastakaan mitään kaupasta meille. Ja sen on täytyny liikennevalohin ja kaikkiin pysähtyä.. Mä en voi käsittää..
Ja ei kai oo tehty ilmotusta, ku kirjotti sen kirjeen sinne.. Oiskai se auton omistaja soittanu, jos olis tehny.

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
No eihän se sillä autolla sinne kauppaan ollu menny, jolla lähti pois. Ja sitä mekin täällä ihmetellään, että miten muka ei oo huomannu. Se vaan sano, ettei muista koko automatkastakaan mitään kaupasta meille. Ja sen on täytyny liikennevalohin ja kaikkiin pysähtyä.. Mä en voi käsittää..
Ja ei kai oo tehty ilmotusta, ku kirjotti sen kirjeen sinne.. Oiskai se auton omistaja soittanu, jos olis tehny.

Tarkoitin kun omalla meni ja penkin säätänyt niin ei olisi tarvinnut enää kaupan pihassa OMAN auton penkkejä taas säätää.

Täällä päin kaikki ei laita ovia lukkoon... Mulle on käynnyt myös niin että olen meidän auton avaimilla yrittänyt väärään autoon sisään. Kauppareissulla. Kirosin ja pärräsin että mikä hel..tti näissä lukoissa taas on vikana *nolo*, tytöt (ikää tais sillon olla toisella n. 3v ja toisella hiukan yli vuoden ) , lähinnä vanhempi yritti selittää ettei tää ole meidän auto, tiuskin sillekkin että "oles nyt hiljaa siinä, saa isä kuulla kunniansa kun lukot on aina ihmeelliset"- tyyliin. Kyllä siinä aikani räpelsin ennenkuin huomasin että kappasvaan, eihän tämä meidän auto olekkaan:/ Väri oli melko sama ja mallikin, periaatteessa, ihan vaan eri merkkiä oli... Eikä sisällä istuimia. Hävetti kyllä sikana!! Sain siinä tytöltäkin pyydellä anteeksi ja kehua kuin fiksu hän on, pitää pöhköstä äidistä huolta...

Olen myös bensa-autoon lykännyt tankkiin diseliä, en tajua miten sekään on mahdollista, mutta multa onnistui sekin:/ Sain mennä parku kurkussa huoltoasemalle sisälle kyselemään että mitäs pirua nyt teen.... *huokaa*

Että ihan mahdollista mun mielestä tollanen väärään autoon meno. Voi kyllä sattua, vaikkei mitään sairastakkaan. Univelka tai ajatuksissaan olo riittää, mulle ainakin;)

tuo että laittaa vahingossa dieseliä on käyny varmasti monelle. siinä ei muuta kun että jos on alle 10 litraa niin laittaa tupla määrän vähintään normaali bensaa ja lähtee pikku ajelulle kunnes bensa on loppu. haisee pallogrillille hetken :)

Yhteistyössä