H
HippuTAR
Vieras
Tää alko viitisen vuotta sitte sillä että sillon tällön unohdin mennä johonli sovittuun juttuun. Jossain välissä aloin unohtaa muitaki pikku juttuja esim. joku soitti voinko lähtee käymäs ja lupasin tulla heti, pihalle päästyäni huomasin jotten voi mihinkää mennä ku mies on mun autolla liikentees yms. Siis toisinaan tollasia, ei hirveen usein mutta koskaan ennemmin en ollu unohtanu mitään vastaavia juttuja.
Nyt sitte joudun esim. nousta sängystä tarkistamaan että ovi tuli lukkoon, lähtiessä tarkistan monta kertaa että on avaimet mukana yms.
Tarkistan kalenterin monta kertaa päiväs ja silti joskus unohtuu joku meno.
Ja tälläsinä aikoina ku noittenntavallisten muitettavien lisäksi on "ylimääräistä", eli tulee pari erikoisempaa menoa joista pitää pohtia meneekö vai ei ja jos menee niin mihin tenavat panee siksi aikaa. Ja pitäis jotain papruja täyttää. Niin tuntuu että pääs "sinkoilee", kaikki on sielä aivan sekaasin. Ja sit mä jotenki lamaannun.
Onks tällänen ihan normaalia vai onko mulla alkava dementia tai joku muu sellanen?
Nyt sitte joudun esim. nousta sängystä tarkistamaan että ovi tuli lukkoon, lähtiessä tarkistan monta kertaa että on avaimet mukana yms.
Tarkistan kalenterin monta kertaa päiväs ja silti joskus unohtuu joku meno.
Ja tälläsinä aikoina ku noittenntavallisten muitettavien lisäksi on "ylimääräistä", eli tulee pari erikoisempaa menoa joista pitää pohtia meneekö vai ei ja jos menee niin mihin tenavat panee siksi aikaa. Ja pitäis jotain papruja täyttää. Niin tuntuu että pääs "sinkoilee", kaikki on sielä aivan sekaasin. Ja sit mä jotenki lamaannun.
Onks tällänen ihan normaalia vai onko mulla alkava dementia tai joku muu sellanen?