Mun pää ei riitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Tää alko viitisen vuotta sitte sillä että sillon tällön unohdin mennä johonli sovittuun juttuun. Jossain välissä aloin unohtaa muitaki pikku juttuja esim. joku soitti voinko lähtee käymäs ja lupasin tulla heti, pihalle päästyäni huomasin jotten voi mihinkää mennä ku mies on mun autolla liikentees yms. Siis toisinaan tollasia, ei hirveen usein mutta koskaan ennemmin en ollu unohtanu mitään vastaavia juttuja.

Nyt sitte joudun esim. nousta sängystä tarkistamaan että ovi tuli lukkoon, lähtiessä tarkistan monta kertaa että on avaimet mukana yms.
Tarkistan kalenterin monta kertaa päiväs ja silti joskus unohtuu joku meno.

Ja tälläsinä aikoina ku noittenntavallisten muitettavien lisäksi on "ylimääräistä", eli tulee pari erikoisempaa menoa joista pitää pohtia meneekö vai ei ja jos menee niin mihin tenavat panee siksi aikaa. Ja pitäis jotain papruja täyttää. Niin tuntuu että pääs "sinkoilee", kaikki on sielä aivan sekaasin. Ja sit mä jotenki lamaannun.

Onks tällänen ihan normaalia vai onko mulla alkava dementia tai joku muu sellanen?

Turhaa säkin elät.

No kiitti. Tää oli tosi tarpeellinen tieto.

Ei oo mitään masennukseen liittyvää tää.

Niin ja joskus puhues kesken lauseen "katoo" seuraava sana ja sit mä unohdan hetkeksi kokonaan mitä olin puhumas. Tätä esiintyy vain ku puhun jotain pitempää juttua.
Myöskin jos joku toinen puhuu mulle jotain pidempää asiaa niin yhtäkkiä mä huomaan ettei mulla oo aavistustakaan mistä se toinen puhuu... Sit vaan nyökkäilen "joo, näinhän se on".

[QUOTE="Piipi";29708857]Kuulostaa ADD-häiriöltä, googleta.[/QUOTE]

Eikö tommonen häiriö ois ollu koko elämän? Koskaan aiemmin ku ei oo ollu mitään tälläistä, nyt tääon vaan jatkunu niin pitkään + pikkuhiljaa pahenee etten mä tiedä onko tää enää normaalia.
Vai voiko tää olla ihan vaan ikään kuuluvaa? Oon 37.

[QUOTE="mie";29708897]Veikkaan psykoosia. Miten miehesi pärjää jos joudut sairaalaan?[/QUOTE]

No höpö, höpö.
Ei taida psykoosi tehdä tuloaan viittä vuotta.

Musta toi kuulostaa ihan normaalilta. Oisko mun syytä huolestua? ;)

Mulla on paljon asioita mielessä ja välillä tärkeämmät asiat vievät aivokapasiteettia läpi vuorokauden (yritän siis unissanikin ratkoa niitä ongelmia) ja silti arkisemmatkin asiat pitää hoitaa.

Kun siellä tärkeiden pohdintojen puolella tapahtuu joku läpimurto se kyllä vie koko huomion hetkeksi ja sitten herätään takaisin todellisuuteen että miks mä seison tässä eteisessä nää pienikokoiset housut kädessä ja laps juoksee perse paljaana pihalla.

Musta toi kuulostaa ihan normaalilta. Oisko mun syytä huolestua? ;)

Mulla on paljon asioita mielessä ja välillä tärkeämmät asiat vievät aivokapasiteettia läpi vuorokauden (yritän siis unissanikin ratkoa niitä ongelmia) ja silti arkisemmatkin asiat pitää hoitaa.

Kun siellä tärkeiden pohdintojen puolella tapahtuu joku läpimurto se kyllä vie koko huomion hetkeksi ja sitten herätään takaisin todellisuuteen että miks mä seison tässä eteisessä nää pienikokoiset housut kädessä ja laps juoksee perse paljaana pihalla.

No hyvä jos kuulostaa. Sillä vaan mietin kun tosiaan viis vuotta sitten tässä tapahtui selkeä muutos. Ja kun nyt on taas tällänen tilanne että tuntuu tosiaan siltä että pää ei riitä.

Yhteistyössä