Mun pidennykset on ihan peestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi kökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi kökkö

Vieras
Kaveri laitto hiustenpidennyksen ja tää kyllä erottuu. Muuten on ihan ihana, mut latvoista huomaa et pidennys on. Mitä tälle voi tehdä? Pitäskö käydä leikkauttaan joku malli näihin kenties..Väri nimittäin on ihan kuin mun oma hiusvärini. Auttakaa mua, mitä mä teen ?
Sinäänsä ei haittaa vaikka poiskin ottais, niin edulliset nää oli. Mut turhaa työtä sit kaveri ois tehny..

Tottakai aito ja keinotukka on eri näkösiä, mee leikkuuttaan malli jos häiritsee. Voi olla parempi kun on suoraan leikattu, mutta noita pidennyksiä kannattaa pitää lähinnä kiinni.

No onko ne kuitua vai aitohiusta? Jos ovat kuitua niin ei niistä saa mitenkään aidon näköistä mutta jos ne on aitohiusta niin ei niiden kuuluisi erottua. Ja siis tottakai ne kuuluu leikkauttaa malliin! Siis sinullako niitä ei ole leikattu ollenkaan valmiina? En sitten yhtään ihmettele että ovat törkeän näköiset...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No onko ne kuitua vai aitohiusta? Jos ovat kuitua niin ei niistä saa mitenkään aidon näköistä mutta jos ne on aitohiusta niin ei niiden kuuluisi erottua. Ja siis tottakai ne kuuluu leikkauttaa malliin! Siis sinullako niitä ei ole leikattu ollenkaan valmiina? En sitten yhtään ihmettele että ovat törkeän näköiset...

Just näin. Jos on aitoo hiusta niin malliin leikkaamalla asia korjaantuu. Keinokuidusta en tiedä. =)

Yhteistyössä