Mun pitää opetella ajamaan autoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opetella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opetella

Vieras
Ajokortti on mutta kun meillä ollut tähän asti vain yksi auto käytössä en ole 4v ajanut autoa. Inhottaa aina pyytää jotain ihmistä kyytimään kun mies ei töiden takia kerkiä ja julkista liikennettä ei mene.

Mee johonkin hiljaiselle tielle tai näin kesäaikaan jonkun koulun tyhjälle parkkipaikalle harjoittelemaan alkeet ja sitten liikenteeseen. Pari opetustuntia voi ostaa myös autokoulusta.

Minä en ymmärrä ihmisiä jotka on niin riippuvaisia miehestään / muista läheisistään etteivät päse minnekkään ilman apua! Meilläkään ei ole julkista liikennettä ja jos en voisi mennä minnekkään ilman miestä niin pääsisin ehkä lauantaiaamuna käymään kaupassa (metästys aikaan en silloinkaan... ) ja esim. shoppailemaan johonkin lähikaupunkiin pääsisin varmaan kerran vuodessa.

RYHDISTÄYDY hyvä nainen ja hanki elämä!

Alkuperäinen kirjoittaja opetella:
Käytin ennen paljonkin autoa silloin mulla oli automaattivaihteinen auto mut nykyinen mies hommasi tavallisen vaihdeauton ja sillä vaikea ajaa.

Ei ole vaikeaa ensimmäisen 40 km jälkeen. :D

Ajokortti on mutta kun meillä ollut tähän asti vain yksi auto käytössä en ole 4v ajanut autoa. Inhottaa aina pyytää jotain ihmistä kyytimään kun mies ei töiden takia kerkiä ja julkista liikennettä ei mene.

Mulla myös edessä uudelleenopettelu. PK-seudulla pärjää niin hyvin ilman autoa, että ei ole vaan ollut tarvetta ajaa. Mutta tilanteet muuttuu ja mun pitäisi taas istua ratin taakse.

Käytin ennen paljonkin autoa silloin mulla oli automaattivaihteinen auto mut nykyinen mies hommasi tavallisen vaihdeauton ja sillä vaikea ajaa.

Manuaalivaihteisella ei ole vaikea ajaa.Kyllä se taito mieleen palaa, kun vaan lähdet ajamaan.

mulla vähän samanlainen tilanne... joskaan en oo ajanut 7 vuoteen... nyt esikoinen tulossa niin aattelin et pitäs varmaan vähän reenata tota ajamista... meillä vielä mies käy vuoden ympäri fillarilla töissä niin et auto on enemmän pihassa kun poissa... joskin tampereella kun asustellaan niin vaunujen kanssa pääsee ihan ilmaseks bussilla mut olis kätevä jos joskus haluu johonkin vaikeammin bussiteltavaan paikkaan mennä...

Yhteistyössä