Mun pitäis järjestää muistotilaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä nn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä nn

Vieras
Onko ok tarjottavat?

- Voileipäkakku (liha)
- Voileipäkakku (lohi)
- Maustekakku x 2
- Keksiä
- Kahvi/tee/mehu

Musiikkia olisi tarkoitus soittaa cd-soittimella. Kirjastosta varmaan löytyy jotain..?

Vainaja melkein 80-vuotias.

miksei musiikki voisi olla vainajalle mieluisaa musiikkia mitä hän tykkäsi kuunnella?
Tarjottavat ihan ok, jos ei ole pitkänmatkalaisia tilaisuuteen tulossa

Alkuperäinen kirjoittaja mummin tyttö;26438199:
miksei musiikki voisi olla vainajalle mieluisaa musiikkia mitä hän tykkäsi kuunnella?
Tarjottavat ihan ok, jos ei ole pitkänmatkalaisia tilaisuuteen tulossa

Ei ole pitkänmatkan tulijoita. Musiikkina ollaan ajateltu jotain perinteisiä muistotilaisuuslauluja (vainajan tahtoa kunnioittaen).

Musiikkia en itse ole järjestänyt lainkaan, mutta se makuasia. Tarjottava lähes sama kun itselläni kun olen muistotilaisuuksia järjestänyt pari kappaletta eli kuullostaa ihan ok.

[QUOTE="pop";26438221]-Adressin luku?
-Ketään kiinnostunut sanomaan vainajasta jotain?

Tarjoilut ok jos vieraat tietävät olla odottamatta lämmintä ruokaa.[/QUOTE]

Juu tämä jäi itseltäni tossa postausesta pois. Adressien luku tietysti kuuluu asiaan.

[QUOTE="pop";26438221]-Adressin luku?
-Ketään kiinnostunut sanomaan vainajasta jotain?

Tarjoilut ok jos vieraat tietävät olla odottamatta lämmintä ruokaa.[/QUOTE]

On tulossa tosi pienimuotoinen muistotilaisuus. Sukua vain 7 henkilöä ja kaikki asuu lähellä. Muistotilaisuus pidetään klo 14, eli lounas on kaikilla syöty.

voileipäkakku, täytekakku ja keksejä. nämä riittävät, kun ruokailun tarvetta ei ole. (melkein tekisi mieli sanoa, että noin pienen porukan ja kellonajan huomioiden, pelkkä täytekakku ja keksit riittävät.)

Jos todella noin pienet hautajaiset niin täytekakku, kuivakakku/pikkileivät ja voileivät riittävät. Voileipiä voisi tehdä isomman satsin ja erilaisia eli esim. kinkku, lohi, kasvis.

Yhteistyössä