Mun piti siivota ja tiskata, mutta ei tästä tule nyt yhtään mitää! (aivan totaalisen turhis )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Oli pakko mennä päikkäreille ja laitoon herätyksen klo: 17.10 niin lepään vain puolisen tuntia. No torkku on niin kiva... Nousin lopulta sitten 10 yli kuus. :snotty:

Nyt ei sitten yhtään huvita tehdä mitään. Olla vain. Sain mä sentään vessan jo siivottua, mutta olis täs nyt muutakin.

Ajakaa mut pois tästä. :D

Niin tottahan se on paaaaaljon tärkiempää ettiä youtubesta tämä video kuin siivota. :laugh: Yhtäkkiä muistui mieleen tämä. :D
[video=youtube;tfgLDyl0zDM]http://www.youtube.com/watch?v=tfgLDyl0zDM[/video]

Mulla on just tällä hetkellä jostain syystä ihan tuhottomasti energiaa, mutta ootas, yritän etsiä.... Ei, en löydä yhtään siivousenergiaa. Sori, olisin voinut lähettää :/

Voi voi, minä olen tehnyt niin paljon. Ajelin pyörällä ja laitoin ysiluokkalaiselle kunnon ruoan. Sai reilun kaverin stipendin ja minulta hienoimman ja uusimman pouhelimen. Oli niin tohkeissaan.
Ostin uuden musta kerniliinan keittiöön ja näytti jotenkin ankeelta. Laitoin kaitaliinan, johon survoin punaisia lasihelmiä, että kynnet lohkeilivat, mutta tulipa hyvä. Pian lähden pihalle grillaamaan naapurin kanssa, näkyy tuolla muitakin olevan.

[QUOTE="vieras";23913300]:D Mä makaan edelleen sängyllä ja katson samalla akallista miestä. Kohta mä meen kylppärin kimppuun... :whistle:[/QUOTE]

Tuntuu tänään olevan kovaa yleistä tämä laiskuus. :whistle: :D

Yhteistyössä