Mun poikaystävä on tylsä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Sillä on synttärit parin viikon päästä, ja mä olen hommannut lapsille hoitopaikan. Eli voimme lähteä juhlimaan, kerrankin niin että seuraavankin päivän saa olla kokonaan rauhassa.
Mä oisin tahtonut että ois soiteltu hänen kavereilleen ja kerätty isompi porukka kasaan, lähdetty jonnekkin missä ei yleensä käydä.

Ja mitä haluaa mies... Istua kahdestaan tossa räkälässä missä aina istutaan kun lähdetään ulos. Nyt mua ei huvittais ollenkaan viettää niitä ukon synttäreitä, kun oon jo muutenkin kyllästynyt tuohon kuppilaan... Ja siihen et ollaan aina vaan me kaks.

No eiks nyt kuitenkin ole kyse HÄNEN synttäreistä? Saa kai viettää ne niinku HÄN haluaa? Pidä sä sitten omana juhlapäivänä sellaiset kekkerit kun SÄ haluat.

Mun mielestä osoittaa tylsyyttä järjestää synttäreiksi mahdollisuus ryypätä. Mun mielestä se on nyt melkein sama missä sitä istuu jos tavoitteena on, että seuraavana päivänä pitää saada levätä :)

Täällä sama viime kesänä mentiin naimisiin ja itselläni oli ihanat polttarit. Miehen kaverit saapui miestä hakemaan omiin polttareihin joiden järjestelyihin olin myös osallistunut rahallisesti. No ukko sanoi kavereilleen ettei todellakaan lähde mihinkään ja jäi kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tsiiös:
No eiks nyt kuitenkin ole kyse HÄNEN synttäreistä? Saa kai viettää ne niinku HÄN haluaa? Pidä sä sitten omana juhlapäivänä sellaiset kekkerit kun SÄ haluat.

Tottakai ne on hänen synttärit ja vietetään ne niinkuin hän haluaa... Mua vaan ahdistaa, mutta ei kai se väärin ole? Kun ei vuoteen olla käyty ku kerran jossain muualla kuin tuossa lähikuppilassa, niin kai sitä saa haluta jotain muutakin?

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
Mun mielestä osoittaa tylsyyttä järjestää synttäreiksi mahdollisuus ryypätä. Mun mielestä se on nyt melkein sama missä sitä istuu jos tavoitteena on, että seuraavana päivänä pitää saada levätä :)

Niin no, mä järjestin synttäreiksi lapsivapaan viikonlopun, ja mies haluaa lähteä kuppilaan.
Voitais mun puolesta tehdä jotain muutaki...

Yhteistyössä