H
Huumekoira
Vieras
Miksi sulle ei töitä löydy? Ajatteles jos miehesi rakastaa sinua samalla logiikalla, kuin sinä häntä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Itse olet työtön, rahaton ja ilman ammattia, kuinka kehtaat sanoa että rakkaus mieheen väheni kun tulot vähenivät! Samalla logiikalla miehesi ei pitäisi rakastaa sinua lainkaan. Oot kyllä säälittävä, muita hyväksikäyttävä luuseri! Eilen vielä kehuskelit kuinka varakkaita ootte! Siis hakeudu hoitoon!
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Itse olet työtön, rahaton ja ilman ammattia, kuinka kehtaat sanoa että rakkaus mieheen väheni kun tulot vähenivät! Samalla logiikalla miehesi ei pitäisi rakastaa sinua lainkaan. Oot kyllä säälittävä, muita hyväksikäyttävä luuseri! Eilen vielä kehuskelit kuinka varakkaita ootte! Siis hakeudu hoitoon!
niin tässä se oli paremmin sanottu kuin itse osasin sanoa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No olen mä miehelle 20000euroa antanut loput 30000euroa halua pitää itselläni.Olen ostanut sille auton yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä olen rakastanut miestä ja lastani ja olenhan mä miehelle 20000euroa antanut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä talossa vain 500 eur kk lainanlyhennyt.En ole loinen olen sentään rahaa paljon tuonut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä meillä toisinaan maksan ruuat,ostin sille velattoman auton ja vaatteita,maksoin häämme.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä mä aion rahani pitää.Onhan kotiäitejä jotka kotihoidontuloistaan maksavat vähemmän kuussa kuin minä.Tai koko avioliittonsa aikana.Eivätkö he ole loisia?